اخبار داغ

سوء استفاده سیاسی از یک تریبون ورزشی در فردیس

سوء استفاده سیاسی از یک تریبون ورزشی در فردیس
جشنواره نشاط و امید جوانان در شهرستان فردیس که به منظور پاسداشت ورزش و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و جوانان برتر تدارک دیده شده بود به یک تریبون تبلیغاتی تبدیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردیسان، صبح امروز ( دوشنبه) مراسمی با عنوان جشنواره نشاط و امید جوانان در  سالن ولایت  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس با حضور فرماندار و برخی از مسئولین شهرستان فردیس برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان،,

این مراسم که به منظور پاسداشت ورزش و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و جوانان برتر تدارک دیده شده بود به یک تریبون تبلیغاتی تبدیل شد.

,

نکته قابل توجه در این مراسم عدم حضورهئیت های ورزشی و محتوای سیاسی بود.

,

حضور فردی از ائتلاف اصلاح طلبان در تریبون یک مراسم عمومی و حمایت از دولت کنونی و تخریب برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری با اعتراض خانواده شهدا  و خیلی کثیر حاضرین در جلسه همراه بود.

,

در ادامه این مراسم تعداد زیادی از حاضرین و خانواده های شهدا در اعتراض به  سوء استفاد ه ی سیاسی و سکوت مسئولین حاضر جلسه را ترک کردند.

,

درادامه این مراسم حضور یک تیم ژیمناستیک دختر و پسر با پوشش های نامناسب موجب اعتراض و ترک جلسه تعدادی دیگر از حاضرین شد تا جایی که در مراسم تجلیل از خانواد ها ی شهدا تنها ۲ خانواده حاضر بودند وبسیاری از ورزشکاران به نام از جمله

,

داوود عزیزی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس درباره ی  این سخنرانی سیاسی می گوید: در سین برنامه های تدارک دیده شده حضور یکی از ۳ جوان برتر سمن های حامی جوانان بدون ذکر نام نوشته شده بود اما گویی دربین این سه نفر شخص مورد نظر برای صحبت انتخاب می شود

,

حال سوال این است که  چطور می شود یک برنامه ورزشی با اهداف سیاسی برگزار شود در حالی که سخنران مراسم از قبل متن خود را آماده نموده بود و متولی برگزاری مراسم از حضور هماهنگ شده پشت پرده  این فرد بی اطلاع باشد، کسانی که متولی برگزاری این مراسم هستند باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه