اخبار داغ

خطیب موقت نمازجمعه شهر الوند عنوان کرد:

تحمیل رای به مردم غیر قانونی است/در ذهن یک نیروی انقلابی خرید آرای مردم بی حرمتی به شعور مردم است

تحمیل رای به مردم غیر قانونی است/در ذهن یک نیروی انقلابی خرید آرای مردم بی حرمتی به شعور مردم است
خطیب موقت نمازجمعه شهر الوند گفت :نقش مردم در پای صندوق های رأی، احیای آرمان‌های انقلاب اسلامی است که می‌تواند نماد پیروی از ولایت فقیه بودن و تثبیت مجدد نظام جمهوری اسلامی محسوب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی مصائبی امروز در گفت‌وگو با  پایگاه خبری ندای البرز در شهرستان البرز، با اشاره به فرا رسیدن ایام انتخابات  و نقش مردم در این دوره از انتخابات اظهار داشت: در آستانه یک دموکراسی ارزشمند و مهم حوزه ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم که این دموکراسی یکی از مسائل مهم کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری ندای البرز,
وی به اهمیت حضور و مشارکت مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات نشان‌دهنده نمونه کامل مردم‌سالاری دینی است و مردم نقش تعیین‌کننده را در سرنوشت کشور خود دارند.
,
امام جمعه موقت شهر الوند عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم نشان‌دهنده اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی بوده و در جایی که میزان مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، اعتماد مردم به انقلاب اسلامی افزایش می‌یابد.
,
مصائبی بیان کرد: با توجه به دعوتی که مقام معظم رهبری از آحاد مختلف مردم اعم از دانشجویان،  مهندسان، کارگران و سایر قشرها دارد حضور در انتخابات پیش رو، تجدید پیمانی دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و این حضور حداکثری سیلی محکمی به یاوه‌گویانی است که می‌خواهند مردم را از  حضور در پای صندوق‌های رأی باز دارند.
,
وی تصریح کرد: در آستانه تبلیغات انتخابات و حضور کاندیداها در شهرهای مختلف کشور هستیم که برنامه‌های مختلفی همچون مناظره های کاندیداها هم در رسانه ملی دنبال می‌شود.
,
امام جمعه موقت شهر الوند یادآور شد: این برنامه‌ها می‌تواند در انتخاب نامزد اصلح توسط مردم تأثیرگذار باشد چراکه مردم این مناظره‌ها را مشاهده می‌کنند؛ یکی از مهم‌ترین نکته‌های تبلیغاتی کاندیداها در این  دوره از انتخابات، رعایت تقوا و عدم تخریب سایر کاندیداها است.
,
مصائبی تشریح کرد: کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به جای تخریب عملکردهای دولت گذشته، دیدگاه‌ها و عملکرد خود را برای مردم شفاف‌سازی و بیان کنند و رشد و پیشرفت کشور را در نظر داشته باشند.
,
وی خاطرنشان کرد: نقش مردم در پای صندوق های رأی، احیای آرمان‌های انقلاب اسلامی است که می‌تواند نماد پیروی از ولایت فقیه بودن و تثبیت مجدد نظام جمهوری اسلامی محسوب شود.
,
امام جمعه موقت شهر الوند ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهد که مردم در تعیین سرنوشت کشور خود آزاد هستند و به هر فرد اصلحی که مورد تأییدشان است، رأی می‌دهند.
,
مصائبی یادآور شد: حضور و انتخاب صحیح مردم حائز اهمیت است و هرچه مردم با دقت و حساسیتی این نامزدها را انتخاب کنند و ویژگی‌ها مورد تأیید مردم قرار بگیرد، آن رئیس جمهور آینده می‌تواند در مسیر انقلاب و همگام با مردم حرکت کند.
,
امام جمعه موقت شهر الوند با بیان اینکه هرچه مردم شاخص‌ها را به خوبی شناسایی کنند، می‌توانند در میزان تصمیمات خود مؤثر باشند، گفت: تحمیل رأی به کاندیدای مورد نظر به مردم توسط برخی مسؤولان استان قزوین غیرقانونی و بی‌احترامی به قوانین است.
,
مصائبی افزود: اگر دولتی  بخواهد با تطمیع مردم و خریدن آراء آن‌ها خود را بر مسلک ریاست جمهوری بنشاند، نمی‌تواند به عنوان رئیس جمهور کارآمد، انقلابی و جهادی در اداره امور کشور باشد.
,
مصائبی تصریح کرد: در ذهن یک نیروی انقلابی نمی‌گنجد که بخواهد رأی خود را در چنین دولتی جمع‌آوری کند و این نخستین گام برای حرکت در مسیر بی‌قانونی است و رئیس جمهور آینده با چنین اقدامی هم نمی‌تواند به عنوان نیروی انقلابی باشد و به مملکت خدمت کند.
,
وی ضمن توصیه مردم به حضور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: از مردم درخواست داریم تا با مشارکت در پای صندوق های رأی، حضور حداکثری داشته و با یک انتخاب دقیق، عالمانه و با مطالعه نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنند.
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه