اخبار داغ

مدرس سطوح عالی حوزه علمیه:

کناره‌گیری آقای قالیباف به نفع جریان انقلابی اقدامی ارزشمند و خداپسندانه بود/ دولتی که با امضای 2030 به دنبال رواج همجنس بازی است قابل اعتماد نیست

کناره‌گیری آقای قالیباف به نفع جریان انقلابی اقدامی ارزشمند و خداپسندانه بود/ دولتی که با امضای 2030 به دنبال رواج همجنس بازی است قابل اعتماد نیست
مدرس سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به کناره‌گیری محمدباقر قالیباف از ادامه رقابت‌های انتخاباتی به نفع حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی گفت: این حرکت آقای قالیباف عالی، ارزشمند و خداپسندانه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ایران روشن با اشاره به کناره‌گیری محمدباقر قالیباف از ادامه رقابت‌های انتخاباتی به نفع حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در راستای تأمین هر چه بهتر منافع ملی، ابراز داشت: این حرکتی که آقای قالیباف انجام داد نشان داد که هدفش انقلابی است و در راه رسیدن به هدف حاضر است هر کاری انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن,

وی افزود: این کار آقای قالیباف عالی، ارزشمند و خداپسندانه بود.

,

این مدرس سطوح عالی حوزه علمیه اضافه کرد: آقای قالیباف با این حرکت خود نشان داد که درگیر منیّت‌های نفسانی نشده‌است.

,

مؤمنی عنوان داشت: برخی از اشخاص مطرح که جذب جریان‌های خاصی شده‌اند کافی است کمی تأمل کنند، آنگاه جریان حق و باطل را به راحتی می‌توانند تشخیص دهند.

,

وی تصریح کرد: در حال حاضر بحث بر سر این حزب و آن جریان نیست بلکه بحث بر سر حق و باطل است؛ جریانی که سند ننگین 2030 را امضا می‌کند معلوم است که ملتزم به اسلام و ایران نیست.

,

این مدرس سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه افراد مطرح به دلیل الگو واقع شدن برای برخی از افراد جامعه باید بیش از دیگران از اعمال و گفتار خود مواظبت کنند، بیان داشت: دولتی که با امضای سند 2030 به دنبال نهادینه کردن فرهنگ همجنسبازی به کشور است قابل اعتماد نیست و حمایت از چنین دولتی صحیح نیست.

,

مؤمنی سخنان رهبر را حجت دانست و گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب بیان کرده‌اند که نسبت به جریان فتنه حساس هستند، روشن است که کسانی که از عناصر فتنه حمایت می‌کنند و در ستادهایشان از آن‌ها و همچنین از عناصر وهابی استفاده می‌کنند قابل اعتماد نیستند.

,

وی ادامه داد: کسانی از این افراد غیرقابل اعتماد حمایت می‌کنند گمان می‌کنند آزادی که آنان وعده می‌دهند یک چیز آرمانی است در حالیکه آمار بالای سقط جنین و تولید لباس‌های رمزدار برای بانوان در برخی از کشورهای خارجی که به حسابا دارای آزادی از این قبیل‌اند یعنی نابودی مطلق آزادی.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه