اخبار داغ

تبلیغات به چه قیمتی؛

تبلیغات انتخاباتی بانوان یا شوی مدلینگ؟

تبلیغات انتخاباتی بانوان یا شوی مدلینگ؟
به نظر می رسد برخی تصاویر بیشتر توهین به شعور مخاطبین است مگر معیار فعالیت و کارایی شورای شهر زیبایی است؟ اصلا شما قبل از انتخاب عکس تبلیغاتی، اندکی به فرهنگ و اصالت مردم این شهر اندیشیده اید؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اقطاع، انتخاباتی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر رو روستا به موعد خود نزدیک و نزدیک تر می شود  و به تبع ان تبلیغات انتخاباتی نیز به اوج خود رسیده است، از نصب بیلبردهای تبلیغاتی گرفته تا توزیع تراکتها، همه چهره شهر را متفاوت تر از همیشه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قطاع, قطاع,

در بین کاندیداها، بانوان  نیز  به عنوان نیمی از پیکره اجتماع، حضور و نقشی پر رنگ دارند،  نقشی که اگر بیشتر ازمردان نباشد کمتر هم نیست، چرا که بانوان با نگاهی موشکافانه به مسائل، می توانند نقش موثری در درک و حل مشکلات شهر داشته باشند،

,

کاندیدا شدن ناگزیر تبلیغات را نیز به دنبال دارد اما سوال اینجاست معیار و ملاک این تبلیغات با توجه به نقش حساس این قشر تاثیر گذار چیست؟

,

از آنجا که دین مبین و کامل اسلام نه تنها مانع حضو بانوان در فعالیتهای اجتماعی نبوده و بلکه با توجه به نیاز در برخی عرصه ها توصیه نیز شده است.

,

اما حضور بانوان در اجتماع باید در وحله اول به عنوان یک انسان فارغ از جاذبه های جنسیتی زن باشد، چرا که در اینصورت شان و منزلت و جایگاه والای زن حفط می شود و به دنبال ان کارایی و عملکرد بهتری در فعالیتهای اجتماع دیده خواهد شد.

,

اما اکنون برخی بیلبوردها و بنر های تبلیغاتی در سطح شهر به گونه ای است که در نگاه اول نمایانگر یک شوی مدلینگ است تا تبلیغات انتخابات!

,

شاید با انتخاب این تصاویر پر رنگ و لعاب و گاهی نامناسب می خواهند بگویند که ” من زیبا هستم به من رای دهید” اخر مگربرخی   جز جاذبه های ظاهری کمالات دیگری نداشتند که به مردم معرفی کنند؟

,

شاید هم می خواهند بگویند  ” چون من زیبا هستم پس اگر رای بیاورم  شهری بهتری خواهیم داشت” مگر اگر زنی زیبایی ظاهرش را به نمایش نگذارد نمی تواند در شورای شهر به مشکلات  مردم رسیدگی کند؟

,

به نظر می رسد این تصاویر بیشتر توهین به شعور مخاطبین است مگر معیار فعالیت و کارایی شورای شهر زیبایی است؟ اصلا شما قبل از انتخاب عکس تبلیغاتی، اندکی به  فرهنگ و اصالت مردم بافت اندیشیده اید؟

,

متاسفانه تبیلغات برخی اصلا شایسته فرهنگ و اصالت مردم این شهر نیست

,

نویسنده:امیری

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه