اخبار داغ

بیانیه ستاد جوانان رویش آیت الله رئیسی پیرو نادیده گرفتن حقوق شهروندی مردم ارزوئیه

بیانیه ستاد جوانان رویش آیت الله رئیسی پیرو نادیده گرفتن حقوق شهروندی مردم ارزوئیه
ستاد جوانان رویش آیت الله رئیسی در شهرستان ارزوئیه درخواست صدور مجوز مناظره بین ستاد های شهرستان را داشتند که عدم پاسخ فرمانداری شهرستان به این درخواست ، صدور بیانیه از سوی این ستاد را به دنبال داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اقطاع ،ستاد جوانان رویش آیت الله رئیسی در شهرستان ارزوئیه درخواست صدور مجوز مناظره بین ستاد های شهرستان را داشتند که عدم پاسخ فرمانداری شهرستان به این درخواست ، صدور بیانیه از سوی این ستاد را به دنبال داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اقطاع,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

چندی پیش پیرو درخواست مردم به ویژه جوانان، ستاد جوانان رویش حامی آیت الله دکتر ابراهیم رییسی در شهرستان ارزوئیه، در خواست مناظره با سایر ستادها  را نمود  و درخواست مکتوب خودر ا جهت دریافت مجوز مناظره به فرمانداری شهرستان ارزوئیه  تقدیم نمود، (تصویر این درخواست به پیوست آورده شده است.)

,

اما با گذشت ۸ روز و فرا رسیدن موعد پیشنهادی مناظره، با کمال تأسف فرمانداری این شهرستان هیچ گونه پاسخی به این درخواست نداده اند. این در حالی است که قانونگذار اجازه صدور مجوز را به وزارت کشور و رده های اقمار تابعه ی این وزارت گذارده است. بر اساس حقوق اولیه مطرح در قانون اساسی مردم حق دارند که از مسائل مختلف کشور از نمایندگان خود سئوال کنند و صد البته مورد بی احترامی قرار نگیرند و بی شناسنامه و بی سواد ، دلواپس و … خوانده نشوند.

,

حال چند سوال مطرح است:

,

چرا فرمانداری ارزوئیه حاضر به پاسخگویی به مردم به صورت اعم و جوانان نخبه شهرستان به صورت اخص نیست؟

,

آیا اساسا  حقی برای مردم قائل است یا مردم فقط بازیچه دست این دولت هستند؟

,

آیا جوانان در حوزه دید مسئولین دولت از صدر تا ذیل هستند یا فقط برادران  و منصوبان به دولتمردان حق دارند و برای سایر مردم حقی وجود ندارد؟

,

آیا این دسته بندی بین مردم که توسط این دولت انجام می گیرد طبقه بندی بین شهروندان و تقسیم آنها بر شهروند درجه اولی و دومی نیست؟

,

شاید هم آقایان فقط همفکران خود را جزء مردم و شهروند محسوب می کنند،  البته جای تعجب نیست، وقتی که آقای روحانی منتقدان دلسوز را با بی احترامی مورد توهین قرار می دهد چه توقعی از زیر دستان ایشان است، البته پر واضح است وقتی در ستاد آقای روحانی به سرور مردم ایران، امام رضا(ع) توهین می شود و وی به سادگی از کنار ان می گذرد، این موارد توهین به مردم محسوب نمی شود.

,

آیا ملت ایران به صورت عام و مردم شهرستان ارزوئیه به صورت خاص که در طول چهار سال فقط حرف شنیده اند و بر باد رفتن اقتدار و منافع ملی و اسلامی را به نظاره نشستن حق ندارند که از ابتدایی ترین حقوق خود بر خوردار باشند؟

,

پس چرا آقای روحانی از حقوق شهروندی سخن می گوید و منشور حقوق شهروندی منتشر می کند؟

,

آقای روحانی اصلا شما و زیر دستانتان به مردم به عنوان شهروند قائلید که به حقوق شهروندی قائل باشید؟

,

چرا مردم را فقط وقتی می بینید که وسیله به قدرت و به منافع رسیدن شما هستند؟

,

چرا جوانان اهل ارزوئیه باید مورد بی احترامی و بی توجهی نماینده شما قرار گیرند؟

,

مسئله مهمتر این است که شما به چه علت و چه بهانه ای حاضر نیستید که این مناظره برگزار شود، شما که می گویید ما در این دولت کارهای زیادی انجام داد ایم، پس چرا حاضر به پاسخگویی به مردم به ویژه نخبگان جوان نیستید؟ ایا این نشانه این است که شما نمی خواهید مردم متوجه حقایق و خیانتها به منافع ملی شوند؟ شما که دشمنان ملت ایران را محرم می دانید چرا اجازه نمی دهید مرم خودمان که به فرموده امام خمینی(ره)ولی نعمت ما هستند بدانند، اگر این مصداق خیانت نیست پس چیست؟

,

منطق قران، شما را به دوستی بین خود و دشمنی با دشمنان می خواند، چرا شما عکس دستور صریح قران عمل می کنید؟

,

چرا دور از چشم مردم سندی موسوم به ۲۰۳۰ را امضا می کنید که آموزه های قرانی ما  را هدف قرا می دهد . سندی که که با دین و فرهنگ ایران اسلامی مغایرت بسیاری دارد و در پوشش و لوای سواد و افزایش کیفیت آموزش، به ترویج سبک زندگی غربی می پردازد. سندی که همجنس بازی، حذف موانع جنسی و آموزش جامع مسائل جنسی به کودکان را مجاز و آزاد می داند.

,

سندی که رهبر معظم انقلاب در مورد آن فرمودند:” این سند و امثال آن، مواردی نیستند که جمهوری اسلامی ایران تسلیم آنها شود، و امضای این سند و اجرای بی سر و صدای آن قطعاً مجاز نیست و به دستگاههای مسئول نیز اعلام شده است”

,

سوال من از مسئولین این است که اگر به جای درخواست مناظره درخواست اجرای کنسرت داده شده بود باز هم اینقدر نسبت به ان سکوت و بی توجهی می کردید.

,

رونوشت نامه درخواست مناظره:

,

, ,

 

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه