اخبار داغ

در سال جاری صورت می‌گیرد؛

اعزام 67 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران به حج تمتع

اعزام 67 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران به حج تمتع
در سال جاری طبق سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز، 67 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان قزوین به حج تمتع اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان‌الله لنکرانی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید استان قزوین در گفت‌وگو با صبح قزوینگفت: با توجه به تلاش‌هایی که توسط مسئولان کشوری حج و زیارت صورت گرفته، بار دیگر توفیق حاصل شده که مردم شهیدپرور در کنار خانواده‌های شهدا و ایثارگران از برکات سفر معنوی حج تمتع برخوردار شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی گفت: در سال جاری طبق سهمیه بنیاد مرکز، 67 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان قزوین به حج تمتع اعزام می‌شوند که البته تلاش می‌کنیم، این آمار افزایش یابد. 

این مسئول بیان کرد: با توجه به دستورالعمل‌ها و همچنین هماهنگی‌هایی که در جلسه‌های سازمان حج و زیارت انجام شده، والدین شهدایی که تاکنون به حج تمتع نرفتند در اولویت نخست اعزام به این سفر معنوی هستند. 

لنکرانی با اشاره به اینکه جانبازان 70 درصد اولویت بعدی بنیاد در اعزام به حج تمتع است، افزود: شرایط خاصی برای همراهان این قشر معظم جامعه پیش‌بینی شده که باید از فیلترهای مربوطه رد شوند تا با تایید نهایی در جلسه هماهنگی امور حج استان قزوین به این سفر معنوی اعزام شوند. 

وی ابراز کرد: جامعه هدف استان قزوین به بنیاد شهرستان‌ها مراجعه نمایند تا براساس اولویت‌های اعزام به حج تمتع و مواردی که در دستورالعمل قید شده نسبت به ارایه‌ی مدارک جهت صدور فیش حج تمتع اقدام کنند. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه