اخبار داغ

سخنگوی ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی در کرج عنوان کرد؛

اقدام دکتر قالیباف نشان از بصیرت و روحیه انقلابی گری او دارد/ تشکیل ائتلاف به نفع جبهه مردمی انقلاب بود

اقدام دکتر قالیباف نشان از بصیرت و روحیه انقلابی گری او دارد/ تشکیل ائتلاف به نفع جبهه مردمی انقلاب بود
شیرین زاد گفت: اقدام دکتر قالیباف نوعی از خودگذشتگی سیاسی بود و این مسئله از بصیرت و فراگیری شخصیت انقلابی وی نشات می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «طنین شهر»سخنگوی ستاد مرکزی حامیان حجت الاسلام رئیسی در کرج  ضمن ابراز خرسندی از تشکیل ائتلاف نامزدهای جبهه نیروهای مردمی انقلاب اظهار داشت: همگرایی و وحدت همواره مورد سفارش انبیا الهی بوده است و چنانچه این امر با هدف برافراشته نگهداشتن بیرق اسلام باشد قطعا نتیجه ارزشمندی به دنبال خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین شهر,

علی شیرین زاد گفت: اقدام انقلابی دکتر قالیباف از درایت و بصیرت وی نشات گرفت و بی شک این اتفاق مبارک پیامدهای مطلوبی را برای نامزد منتخب جبهه مردمی نیروهای انقلاب رقم می زند.

,

وی با اشاره به نظر برخی از افراد نسبت به زمان اعلام همگرایی این 2 نامزد افزود:  برخی معتقدند اعلام تشکیل ائتلاف بسیار زود بوده  و برخی نیز بر این عقیده اند که این همگرایی باید زودتر انجام می شد که باید در پاسخ به این دوستان بگوییم، اقدام هوشمندانه دکتر قالیباف به موقع و بر اساس تحلیل های کارشناسانه صورت گرفته است و ضمنا تبعیت از قانون نیز می طلبد که نامزدهای ریاست جمهوری 48 ساعت قبل از اتمام زمان تبلیغات انصراف خود را اعلام کنند.

,

شیرین زاد در ادامه به تاثیر تشکیل ائتلاف بر نتیجه آرا نیز اشاره کرد و گفت: بحمدلله آنچه از نظرسنجی ها بر می آید و در میان توده مردم نمایان است مثبت و به نفع جبهه مردمی انقلاب بوده و ما امیدواریم با انتخاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهور آینده دولت کارآمدی بر مسند بنشیند.

,

این مسئول تصریح کرد: تاثیر ازخودگذشتگی دیپلماسی سردار قالیباف در روزهای آینده درکشور نمود پیدا می کند و این اقدام پسندیده وی نشان از فراگیری شخصیت او و اعتقادش به اعتلا نظام و انقلاب اسلامی بود.

,

سخنگوی ستاد مردمی حمایت از حجت الاسلام رئیسی در پایان تاکید کرد: حجت الاسلام رئیسی نمادی از یک جریان فکری انقلابی و ضد اشرافی گری است و امیدواریم با وجود ایجاد وحدت بین 2 جبهه معتقد به اصول انقلابی ، شاهد بالندگی و اقتدار ایران اسلامی باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه