اخبار داغ

روحانی در زنجان:

راه گشایش برای رسیدن به قله،حضور همه در پای صندوق های رای است

راه گشایش برای رسیدن به قله،حضور همه در پای صندوق های رای است
کاندیدای ریاست جمهوری گفت: مردم زنجان راه گشایش برای رسیدن به قله آن است که جمعه همه پای صندوق های رای بیایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  موج رسا; حجت الاسلام حسن روحانی در جمع مردم زنجان در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب، اظهار داشت: مردم عزیز استان غیور زنجان،مردم پایتخت شور و شعور حسینی،دیار غواصان دریا دل،سرزمین شهریاری ها و دیار تصمیم ساز برای 29 اردیبهشت ماه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با سلام و درود به جوانان، زنان، مردان، کارگران و فرهنگیان و ورزشکاران زنجانی، ادامه داد: ما برای تصمیم ملی اینجا جمع شده ایم و در روز 29 اردیبهشت ماه یا باید به سمت قله رفیع ایران برویم یا به سمت دره رفته و عزت خود را از دست بدهیم.

,

روحانی خاطرنشان کرد: نرید به مردم روستاها دروغ بگویید همه جا مه آلود نیست،صداقت کجا رفت،مگر رهبر معظم انقلاب نگفت مر قانون، قانون کجا رفت، مگر رهبری نگفتند حق الناس، حق الناس کجا رفت.

,

رئیس جمهور بیان داشت: صدا و سیما که دارای کارمندان و خبرنگاران زحمتکش است،گرفتار دام سیاسی شده،من نمی خواهم از شورای نگهبان درخواست کنم،دخالت کند، جوانان شما دخالت کنید.

,

وی ادامه داد: اگر می خواهید به روحانی توهین کنید شما آزاد هستید بازهم توهین کنید چرا به مردم کشور توهین می کنید،چرا می گوید در مدارس ما ضد عفت درس می دهند.

,

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: شرم کجا رفت و چرا در روستاها به مردم عزیز و روستاییان شریف و زحمتکش و تولید کننده می گوید به روحانی رای ندهید چون یارانه شما قطع می شود.

,

حجت الاسلام روحانی گفت: ما چهار سال پیش تصمیم گرفتیم چهره واقعی ایران را به جهانیان معرفی کرده و به جهانیان بگوئیم مردم ایران مردم خشونتگرا و افراطی نبوده و مردم مصلح هستند.

,

وی گفت: ما گفتیم گردشگران به ایران بیایند و گنبد سلطانیه و شور و شعور حسینی مردم زنجان را ببینند.

,

کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: ما چطور می توانیم کشور  80میلیونی را با نذر و صدقه اداره کنیم،چگونه می توانیم پس از این تجربه به چهار سال قبل برگردیم، ما به عقب برنمی گردیم.

,

حجت الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: ما نمی خواهیم دوباره ایران تحریم شود،ما نمی خواهیم درب صرافی ها را باز کنیم و نمی خواهیم کشتی های تجاری به بنادر ایران نیاید.

,

وی با بیان اینکه ما نمی خواهیم پتروشیمی بماند و صادر نشود ما می خواهیم بازار دنیا را تصاحب کنیم،افزود: طرح پتروشیمی زنجان از سال 88 نیمه کاره باقی مانده بود که ما منابع مالی 306 میلیون یوروی آن را تامین کرده ایم.

,

حجت الاسلام روحانی با اشاره به اینکه امروز روستاهای ما دارای آبیاری نوین،گاز، آب،برق،اینترنت و جاده است،افزود: آیا وضعیت بهداشت و درمان مردم بهتر نشده است؟ و مردم ایران زیر پوشش بیمه قرار نگرفته اند.

,

وی گفت: کشور ما اسلامی و حسینی است، بخاطر انتخابات دین و اخلاقتان را نفروخته و سیاه نمایی نکرده و مردم و فقرا را تحقیر کنید.

,

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ما رای را برای اسلام و محرومیت مردم می خواهیم اما شما ظاهرا دین و کشور را برای رای می خواهید.

,

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه دوران خرافات پایان یافته است،گفت: برجام را برای ایجاد سرمایه گذاری، اشتغال،فضای آرام و محیط زیست انجام دادیم، اگر دریاچه ارومیه احیا نشده بود،خشک شده و گردغبار آن کشور را فرا گرفته و کشاورزی را نابود کرده بود.

,

وی گفت: آقای صدا و سیما اگر حاضر نیستی دولت را تعریف کنی لااقل دریاچه ارومیه را بگو.

,

روحانی بیان داشت: دولت دوازدهم زیرساختی را ایجاد خواهد کرد که همه شما صدا و سیما باشید.

,

وی با بیان اینکه صاحب این کشور ملت ایران است و با رای مردم تمام مسئولان کشور مشروعیت پیدا می کنند،افزود: به رای مردم و جوانان اعتماد کنید آنها بهتر از شما دین و ایمان دارند.

,

حجت الاسلام روحانی با اشاره به اینکه چرا به جوانان و دختران ما توهین می کنید،افزود: زنان جامعه ما پاسدار عفت کشور هستند.

,

وی گفت: مردم زنجان راه گشایش برای رسیدن به قله آن است که جمعه همه پای صندوق های رای بیایم.

,

کاندیدای ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: من قبول دارم قدرت ما از اقتصاد و سیاست، نیروهای مسلح است اما دولت به نیروهای جوان ایمان دارد.

,

وی بیان داشت: اگر دشمنان ایران می ترسند از این جوان ها می ترسند،من خواهشی دارم از برخی ها که فقط شب های احیا جوانان را نبینید، والله اینها اینجا هم حضور جوانان همچون شب های احیا است، چرا خود را فقط انقلابی می دانید،انقلاب متعلق به همه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه