اخبار داغ

استاندار قزوین مدعی شد:

مهاجرت از استان‌های دیگر به قزوین عامل افزایش بیکاری

مهاجرت از استان‌های دیگر به قزوین عامل افزایش بیکاری
استاندار قزوین بیان کرد: یکی از دلایل بیکاری استان را می‌توان به دلیل مهاجرت‌های افراد از شهرها و استان‌های دیگر کشور به استان قزوین دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری که پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در سالن جلسات استانداری با حضور علی اکبر صالحی و مسوولان استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های رهبری این بود که انتخابات در عملکرد دستگاه‌های اجرایی تاثیر نداشته باشد و دستگاه‌های اجرایی باید به مسائل کاری خود پرداخته و معطل انتخابات نباشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی در ادامه افزود: دستگاه‌های اجرایی استان قزوین تا لحظات آخر انتخابات مثل شرایط عادی دستگاه‌های اجرایی باید به وظایف خود عمل کنند. 

این مسئول گفت: مسئولان در هر مجلس عمومی مردم را باید به مشارکت‌ها بالا در پای صندوق رای دعوت کرده و اهمیت انتخابات را به مردم نشان داده تا با منویات رهبری عمل شود. 

وی عنوان کرد: در انتخابات بستر لازم برای حضور مردم فراهم شده و باید در اجرای دقیق قانون امنیت و آرامش و اخلاق در راستای انتخابات رعایت شود تا مشارکت حداکثری مردم را به پای صندوق‌های رای داشته باشد.
همتی با اشاره به برنامه‌های استانی گفت: در سالی که گذشت در شاخص‌های اقتصادی و آماری تولیدات خوبی صورت گرفت. 

وی عنوان کرد: با شرایط سخت اقتصادی هدف استان این بوده پایداری تولید در استان حفظ شود و علاوه بر آن افزایش تولید نیز داشته باشیم که خوشبختانه تولید و اشتغال در سالی که گذشت در استان قزوین رو به افزایش است.

استاندار قزوین با اشاره به صادرات استان قزوین افزود: 675دلار صادرات در استان انجام شده که این نشان از نشاط تولید در استان را دارد.

وی گفت: یک میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در 5پروژه صورت گرفت که باعث شده آمار بیکاری سیر نزولی داشته باشد که یکی از دلایل بیکاری استان را می‌توان به دلیل مهاجرت‌های افراد از شهرها و استان‌های دیگر کشور به استان دانست. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه