اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

مدیران دولتی نباید از کاندیدای خاص طرفداری کنند

مدیران دولتی نباید از کاندیدای خاص طرفداری کنند
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با تاکید بر اینکه مدیران دولتی نباید از فرد خاصی طرفداری کنند گفت: به همه مدیران و دستگاه‌ها اعلام می‌کنیم به هیچ عنوان حق سوء استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان که در سالن اجتماعات شهید امامی برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات یک پروژه ملی مهم و حیاتی است، اظهار کرد: وزارت کشور از ابتدای سال سیاست‌های انتخاباتی را بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در کشور دنبال کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص ,

وی با تصریح بر اینکه توجه به مشارکت حداکثری مهم ترین اصل در تمام اقدامات مربوط به انتخابات است، افزود: صیانت از آراء مردم، سلامت و امنیت انتخابات که مورد تاکید رهبری است را مد نظر قرار داده‌ایم.

,

این مسوول تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت کشور، نظام و موجب پیشرفت جامعه در همه عرصه‌ها خواهد شد.

,

شاهرخی با تاکید بر اینکه پایبندی بر قانون یکی از مهم‌ترین اصول در انتخابات است، گفت: فراهم کردن فرصت برابر برای همه گروه‌ها و جریان‌ها، ایجاد فضای باز سیاسی موجب نشاط سیاسی می‌شود. جلوگیری از بداخلاقی های انتخاباتی به شدت در دستور کار بوده است.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اینکه جلوگیری از بداخلاقی‌های انتخاباتی را در دستور کار قرار دادیم اضافه کرد: امیدوار کردن مردم به اقدامات و دستاوردهای انقلاب را در تمام مراحل مورد توجه قرار داده‌ایم چراکه دشمنان در صدد ناامید کردن مردم و فاصله گرفتن آن‌ها از صندوق‌های رای هستند.

,

وی تاکید کرد: امروز شور و حال خوبی در ستادهای انتخاباتی استان وجود دارد و سعی کرده ایم که به همه مردم اعتماد دهیم که از آراء آن‌ها حفاظت می‌شود تا به سفارش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه آراء مردم حق الناس است، جامه عمل بپوشانیم.

,

شاهرخی خاطرنشان کرد: به همه مدیران و دستگاه‌ها تاکید می‌کنیم به هیچ عنوان حق سوء استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدا را ندارند و بازرسین و ناظرین انتخابات هم باید به این امر توجه داشته باشند.

,

این مسوول توضیح داد: بر اساس ماده ۶۸ قانون مدیران دولتی نباید در جانبداری از کاندیدای خاص وارد شوند؛ اجتناب کردن از این رفتارها و ملاک قرار دادن سخنان رهبری موجب حضور حداکثری مردم می‌شود.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تشریح کرد: هیئت‌های اجرایی، بازرسین و ناظرین انتخابات از میان متدینین و معتمدین و از خود مردم هستند؛ حدود ۲۶ هزار نفر مسوول برگزاری فرآیند انتخابات در استان هستند.

,

وی بیان کرد: امسال حدود ۸۸۸ هزار و ۲۷۸ نفر واجد شرایط رای در استان هستند.

,

این مسوول یادآور شد: تا به امروز آمار داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا به بیش از ۵ هزار نفر رسیده است و یک هزار و ۱۰۸ شعبه رای گیری را در ۶ شهر استان تعیین کرده ایم.

,

شاهرخی در پایان افزود: امیدوارم در روز ۲۹ اردیبهشت مردم فهیم و ولایتمدار استان با حضور در پای صندوق‌های رای حضوری باشکوه داشته باشند و قزوین یکی از استان‌های حماسه آفرین در کشور باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه