اخبار داغ

دبیرحزب موتلفه اسلامی استان همدان:

دولت یازدهم در زمینه فرهنگی نمره قابل قبولی نمی گیرد

دولت یازدهم در زمینه فرهنگی نمره قابل قبولی نمی گیرد
دبیرحزب موتلفه اسلامی استان همدان گفت: دولت یازدهم در زمینه فرهنگی اعم از وضعیت طلاق، ازدواج، حاشیه نشینی ها و آسیب های اجتماعی در کشور نمره قابل قبولی نمی گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود الفت در گفتگو با صبح الوند، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید تورم اقتصادی، رکود، بیکاری و تعطیلی کارخانه ها رخ داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

وی با بیان اینکه دولت یازدهم از نظر اقتصادی هیچ گونه دستاوردی بدست نیاورده است، افزود: همچنین از نظر فرهنگی ولنگاری فرهنگی به وجود آورده است به طوری که وضعیت طلاق، ازدواج، حاشیه نشینی ها و آسیب های اجتماعی در کشور نمره قابل قبولی نمی گیرد.

,

 

,

دبیرحزب موتلفه اسلامی استان همدان ابراز داشت: برخی از کاندیدا و دولتمردان ما فریب، ثروت اندوزی، مال اندوزی پشتوانه کاری خود قرار دادند و اقدام به جمع آوری رأی می کنند.

,

 

,

الفت خاطرنشان کرد: میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در بین فرهنگیان، نخبگان، سیاسیون و... جایگاهی خوبی را به دست آورده است.

,

 

,

وی گفت: بسیاری از کاندیدای ریاست جمهوری با فریب دادن مردم رأی آوردند به طوری که در حال حاضر شک و شبهه ای در بین آحاد مردم به وجود آمده است که سایر کاندیدا با ترفندهای سیاسی اقدام به کار می کنند.

,

 

,

در ادامه دبیرحزب موتلفه اسلامی استان همدان  گفت: معلولان، جانبازان و سالمندان بخشی از جامعه هستند و دستگاه های متولی باید نسبت به نیازها و مشکلات این قشر توجه داشته و مباحث مربوط به مشکلات این قشر در فضاهای شهری را با اتخاذ تدابیر مناسب بررسی و رفع کنند.

,

 

,

وی با یادآوری اینکه فضاها، معابر و اماکن شهری با توجه به نیازهای معلولان و جانبازان باید مناسب سازی شود، ابراز کرد: به این مهم در تمامی کلانشهرها و شهرهای کوچک باید توجه شود.

,

 

,

الفت گفت: قطعا حضور کاندیدای جامعه معلولان در کرسی های شورای شهر می تواند مطالبات این قشر از جامعه را کاهش دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه