اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی:

تحریم های بانکی همچنان ادامه دارد و بعد از برجام برداشته نشده است

تحریم های بانکی همچنان ادامه دارد و بعد از برجام برداشته نشده است
سید محسن علوی گفت: تحریم های بانکی برداشته نشده است چون امریکا این تحریم ها را به عنوان یک تضمین برای خودش نگه داشته که اگر ایران بعد از مذاکرات به تعهدات خود عمل نکرد امریکا بتواند از این ابزار به عنوان اهرم فشار مجدد استفاده کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محسن علوی عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت و گو با انقلاب نیوز درباره برداشته شدن تحریم ها امریکا گفت: برخی از تحریم ها مثل تحریم بانکی برداشته نشده استچون امریکا این تحریم ها را به عنوان یک تضمین برای خودش نگه داشته که اگر ایران بعد از مذاکرات به تعهدات خود عمل نکرد امریکا بتواند از این ابزار به عنوان اهرم فشار مجدد استفاده کند.
 
وی در ادامه افزود: امریکا توقع داشته و دارد بعد از مذاکرات ارتباطش با ایران از سر گرفته شود و ایران این موضوع را نپذیرفت. امریکا به دلیل قدرت نظامی ایران حاظر به مذاکره با ایران شد و او می داند که ایران در چه جایگاهی است که پای میز مذاکره آمد.
 
علوی گفت: اگر سایه جنگ از سر ایران برداشته شد فقط به خاطر برجام نبود بلکه به خاطر مجموعه ای از عوامل بود که قدرت نظامی هم جزئی از آن است.اقتدار نظامی و دیپلماسی قوی بود که موجب شد سایه جنگ برداشته شود.
 
علوی با انتقاد از افرادی که می خواهند برجام را به زمین بزنند تاکید کرد:باید نوع نگاه را عوض کنیم تا نیروهای انقلاب از درون خود انقلاب را تخریب نکنند چون انقلاب ها از درون لغزش پیدا می کنند.باید دست از بد اخلاقی های سیاسی برداریم چون که جوانان ما در حال مشاهده و قضاوت ما هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز ,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه