اخبار داغ

صالحی در قزوین:

حضور مردم در انتخابات نشانه اقتدار نظام است/ پروژه چشمه نور قزوین یک دگرگونی علمی در کشور

حضور مردم در انتخابات نشانه اقتدار نظام است/ پروژه چشمه نور قزوین یک دگرگونی علمی در کشور
رئیس سازمان انرژی اتمی در قزوین عنوان کرد: اگر در ملتی وحدت کلمه وجود نداشته نباشد در بستر توحید نمی‌تواند در یک مسیر درست حرکت کند و هر کسی به راهی می‌رود؛ وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب اسلامی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم شورای اداری که پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در سالن اجتماعات استانداری قزوین با اشاره ایام انتخابات اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای بسیار در حمایت از انقلاب تاثیرگذار است؛ چراکه اگر ملتی در سرنوشت خود سهمی نداشته باشد تاریخ قضاوت بی رحمانه ای در مورد آن ملت خواهد کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی ادامه داد: این انقلاب با این نیت محقق شد که ملتی با رهبری امام راحل تصمیم گرفت سرنوشت خود را انتخاب کند و حلقه به دوش دیگران نباشند و این سرنوشت همان استقلال آزادی جمهوری اسلامی است.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور بیان کرد: اگر در ملتی وحدت کلمه وجود نداشته نباشد در بستر توحید نمی‌تواند در یک مسیر درست حرکت کند و هر کسی به راهی می‌رود؛ وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب اسلامی است. 

وی عنوان کرد: من پیشنهاد می‌کنم موزه ای در استان قزوین تشکیل شود و عکس‌های 50 سال پیش این استان و امروز آن را در معرض دید عموم قرار بدهند تا مردم متوجه امکانات امروزی استان قزوین شده و قدر شناس نعمت‌های این انقلاب باشند. 

صالحی خاطرنشان کرد: در دوره پس از انقلاب تعداد دانشگاه‌ها گسترش پیدا کرده است به طوری که در استان قزوین هم اکنون 136 هزار دانشجو در حال تحصیل دارد که این نشان از تحول عظیم علمی در کشور و ایران است. 

وی ادامه داد: در اقتصاد یک کشور عوامل گوناگونی موثر بوده که یکی از این عوامل واگذاری شرکت‌ها به بخش‌های خصوصی است که در کشور ما به خوبی صورت نگرفت و بخشی از مشکلات اقتصادی به عملکرد خود ما بر می‌گردد. 

سلایق در دولت‌ها متفاوت است
رئیس سازمان انرژی هسته ای کشور گفت: تمامی دولت‌ها سعی در خدمت به نظام را دارند و اگر برخلاف این باشد نظام زیر سوال رفته است؛ چرا که شالوده حکومتی ملت ایران زیر سایه ولایت فقیه است و همگی باید در راستای ولایت فقیه حرکت کنند. 

وی ادامه داد: سلایق در دولت‌ها متفاوت است و همه آنها نیت خیر در خدمت به انقلاب دارند اما به مرور زمان می‌توان به اشتباهات دولت‌ها پی برد که در کجا اشتباه کرده اند. 

رئیس سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: به لطف الهی این کشور از هر گزند دشمن مصون است چرا که بالاترین گزندها را پشت سر گذاشت؛ در چنین شرایطی این ملت ایران بود که توانسته بود مقاومت کند و امروز به جایگاه خاصی در دنیا دست پیدا کند. 

وی افزود: شکل گیری طالبان، القاعده، داعش و تکفیری‌ها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود، اما مکر دشمنان این انقلاب را خداوند به خودشان بازگرداند. 

صالحی ادامه داد: خداوند به کمک ملتی می‌شتابد که استقامت کرده و بدین جهت آینده این مملکت روشن است چرا که خداوند کمک کننده ملت ماست؛ سلاح ملت ایران سلاح حسینی است و عاشورا این ملت را مصون کرده است واین سلاح دشمنان این انقلاب را می‌ترساند. 

وی در ادامه اذعان کرد: پروژه چشمه نور که در قزوین افتتاح شده است، یک دگرگونی علمی و صنعتی بزرگی در کشور بود که مشابه این پروژه را آلمانی‌ها در اردن در حال پیاده کردن هستند تا کشورهای خاورمیانه از آن برای تحقیقات بتوانند استفاده کنند. 

صالحی با اشاره به هزینه پروژه چشمه نور گفت: هزار میلیارد تومان هزینه این پروژه بوده که امید است این پروژه عظیم را در این استان بتوان به پایان رساند. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, سلایق در دولت‌ها متفاوت است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه