اخبار داغ

دادستان قزوین خبرداد:

جمع‌آوری بیش از 70 سیستم صوتی از ستادهای انتخاباتی/ با تخلفات برخورد قانونی می‌شود

جمع‌آوری بیش از 70 سیستم صوتی از ستادهای انتخاباتی/ با تخلفات برخورد قانونی می‌شود
دادستان قزوین گفت: با حضور چندین اکیپ به سرپرستی معاونین اینجانب و نمایندگان فرمانداری تاکنون در بیشتر مناطق شهر، تبلیغات خارج از ستادهای مرکزی جمع آوری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام صادقی نیارکی در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ در ارتباط با نقش نامزدها و حامیان آنها در حفظ آرامش بصری شهر در زمان تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: در حالی شهرداری اقدام به ایجاد 10 هزار سازه تبلیغات و 5 هزار متر داربست کرده است که بازهم برخی تبلیغات انتخاباتی در فضاهای غیرمجاز همانند دیوارها، ایستگاه‌های اتوبوس و کافه‌ها نصب می‌شود که برابر قانون تخلف است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین, ؛,


دادستان قزوین اعلام کرد: با حضور نماینده فرماندار، معاونین دادستان، نماینده نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری تبلیغاتی که برخلاف مقررات است در برخی از مکان‌های شهر، اقدام میکنیم.

وی همچنین از جمع آوری بیش از 70 دستگاه سیستم صوتی از ستادهای انتخاباتی در سطح شهر خبر داد.

این مسئول گفت: همانگونه که بارها تذکر داده بودیم و در جلسه توجیحی به روسای ستادها نیز یادآور شده بودیم با ستادهای انتخاباتی که آلودگی صوتی ایجاد کرده بودند و حرمت شهر و شهروندان را نگاه نداشتند نیز برخورد صورت گرفت و تاکنون بیش از 70 دستگاه سیستم صوتی که موجبات آلودگی صوتی را فراهم آورده بودند را جمع آوری و در فرصت باقیمانده از تبلیغات نیز این روند ادامه خواهد داشت.

این مقام قضایی تاکید کرد: انتظار می‌رود کاندیداهای محترم و حامیان آنها و همچنین ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری در سطح شهر در چارچوب قانون در مدت زمان مانده به انتخابات پیش‌رو ضمن دعوت مردم به حضور در انتخابات از هرگونه بداخلاقی در این عرصه اجتناب کنند. 

وی یادآور شد: در راستای ماموریت‌های پیش‌بینی شده، در عرصه انتخابات در سه مقطع زمانی قبل، حین و پس از برگزاری انتخابات به دنبال صیانت از آراء مردم بر اساس وظایف قانونی خود هستیم.

دادستان قزوین در پایان ستادهای انتخاباتی را به رعایت اصول شهروندی و اجتناب از هرگونه مزاحمت برای مردم و ساکنین محل استقرارشان، دعوت کرد. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه