اخبار داغ

هنرمند قزوینی در مصاحبه با صبح قزوین:

حجت‌الاسلام رئیسی را اصلح می‌دانم/ هجمه‌ دشمن دلالت بر حقانیت نامزد جبهه انقلاب است

حجت‌الاسلام رئیسی را اصلح می‌دانم/ هجمه‌ دشمن دلالت بر حقانیت نامزد جبهه انقلاب است
هنرمند قزوینی با اعلام حمایت از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در انتخابات گفت: ضمن احترام به همه گروه‌ها و سلایق سیاسی، آقای رئیسی را اصلح‌تر از سایر کاندیداها می‌دانم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید سبحانی‌نژاد در گفت‌وگو با  صبح قزوینبا اعلام حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: بحث انتخابات به ویژه این دوره از انتخابات را چیزی ورای تحولات سیاسی می‌دانم و آنرا محدود به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نمی‌دانم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: من آقای رئیسی را جزو نزدیک‌ترین افراد به لحاظ فکری و کاری به مقام معظم رهبری می‌بینم. 

این فیلمنامه نویس خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی با توجه به توانمندی‌ها و سلامت نفسی که آقای رئیسی دارند؛ همچنین روحانی بودن و اجتهاد ایشان و به طور کلی با توجه به جمیع جوانب، ضمن احترام به همه گروه‌ها و سلایق سیاسی، من ایشان را اصلحتر از سایر کاندیداها می‌دانم. 

وی تصریح کرد: شرایط کشور به شکلی است که مردم باید توجه ویژه‌ای به مباحث مطرح شده داشته باشند همچنین مقام معظم رهبری کلید واژه‌ای را بیان فرموده‌اند که هر وقت مشاهده کردید که دشمنان ما، آمریکا و انگلیس از کسی جانبداری می‌کنند؛ بدانید که راه او درست نیست. 

سبحانی‌نژاد ادامه داد: این امر نکته مهمی است که توجه داشته باشیم، کشورهای خارجی دلسوز ما نیستند؛ بلکه دشمنان ما هستند بنابراین چگونه است که از یک نامزد حمایت بیشتری کرده و از نامزد دیگر به شدت بدگویی می‌کنند. 

این فعال فرهنگی عنوان کرد: همه این مسائل در واقع مسیر درست را به ما نشان می‌دهد در شرایط کنونی نیز هجمه‌های کشورهای خارجی بر روی آقای رئیسی، در واقع دلالت بر حقانیت ایشان دارد. 

این هنرمند قزوینی تاکید کرد: شرایط کشور به گونه‌ای است که باید همه جوانب را در نظر گرفت تا به یک آرامش سیاسی دست یافت چراکه در آرامش سیاسی و امنیت است که ما می‌توانیم توسعه اقتصادی، فنی و فرهنگی داشته باشیم ضمن اینکه به سیاست‌های فرهنگی و هنری آقای روحانی که از مباحث صنفی ما است نیز اشکالات و انتقادات زیادی را وارد می‌دانم. 

وی اضافه کرد: من از آقای رئیسی شناخت دارم و صحبت‌ها و سخنرانی‌هایشان را از گذشته دنبال می‌کردم، این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری فرد توانمندی هستند که صداقت در گفتار و رفتارشان نمایان است همچنین مش سیاسی ایشان همواره ثابت بوده است. 

این هنرمند قزوینی عنوان کرد: این کاندیدای جبهه مردمی انقلاب دارای ویژگی‌های مثبت زیادی است و مقام معظم رهبری به ایشان اعتماد داشتند که اداره تولیت آستان قدس رضوی را به او سپردند که حاکی از امانتداری ایشان است لذا می‌توان با اعتماد و اطمینان کامل، به آقای رئیسی رای داد و امیدواریم ایشان نیز موفق باشند. 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه