اخبار داغ

رئیس پلیس راه طارم:

آتش سوزی یک دستگاه ماشین پژو ۴۰۵ در اثر برخورد با گارد ریل در طارم+تصاویر

آتش سوزی یک دستگاه ماشین پژو ۴۰۵ در اثر برخورد با گارد ریل در طارم+تصاویر
رئیس پلیس راه شهرستان طارم از آتش سوزی یک دستگاه ماشین پژو ۴۰۵ بر اثر برخورد با گارد ریل در نزدیکی باغ صبا در شهرستان طارم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، یکی از مسیرهای حادثه خیز شهرستان طارم در محور جاده اصلی آب بر به درام نزدیکی باغ صبا می باشد که بعلت نبود دید کافی و علائم هشدار دهنده و وجود شیب در این مکان بیشتر هموطنان و مسافران دچار خسارت های جانی و مالی می شوند شایسته است توجه مسئولین مربوطه نسبت به حل این معضل بزرگ افزایش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سعدالله امینی با اشاره به علت وقوع حادثه آتش سوزی یک دستگاه ماشین پژو ۴۰۵ در شهرستان طارم اظهار داشت: این حادثه در اثر برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با گارد ریل در محل باغ صبا بوقوع پیوست که منجر به سوختن کامل این وسیله نقلیه شد.

,

رئیس پلیس راه شهرستان طارم اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی و راهنمایی و رانندگی به محض اطلاع در محل حادثه حاضر شدند و این حادثه رأس ساعت ۱۲ صبح امروز رخ داد که خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

,

امینی با اشاره به اینکه حوادث و تصادفات رانندگی همواره تلخ ترین حوادث هر کشوری محسوب می شود افزود: امیدوارم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جانب کلیه هموطنان خصوصا رانندگان شهرستان طارم در آینده نزدیک کمتر شاهد خسارت جانی و مالی هموطنانمان باشیم.

,

index.jpgسی

, index.jpgسی, index.jpgسی,

index

, index, index,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه