اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

انصراف قالیباف سبب وحدت بیشتر در نیروهای انقلاب شد

انصراف قالیباف سبب وحدت بیشتر در نیروهای انقلاب شد
عضو خبرگان رهبری با اشاره انصراف قالیباف از انتخابت ریاست جمهوری گفت:این انصراف را به فال نیک می گیریم و انشالله سبب وحدت در مسیر انقلاب و استحکام و قوت نظام اسلامی شود و همچنین شادمانی رهبر معظم اتقلاب را در پی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در گفت وگوبا خبرنگارسایت قم فردا، ، با اشاره به انصراف قالیباف از انتخابت ریاست جمهوری اظهار داشت:این انصراف را به فال نیک می گیریم و انشالله سبب وحدت در مسیر انقلاب و استحکام و قوت نظام اسلامی شود و همچنین شادمانی رهبر معظم اتقلاب را در پی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

 وی افزود: موضوعی که مسلم و مورد اتفاق همگان است اینکه روز جمعه که روز برگزاری انتخابات است ملت ایران با حضوری پرشکوه و برخوردار از آرامش و امنیت حماسه ملی را رقم می زند.

,

 عضو خبرگان رهبری با اشاره به آثار و برکات حضور ملت ایران در انتخابات بیان داشت: این حضور پرشور در انتخابت سبب می شود توطئه ها و شیطنت های دشمنان خنثی شود و مردم باردیگر حمایت همه جانبه و گسترده خود را از نظام و انقلاب و کشور اعلام کنند.

,

 استاد حوزه علمیه گفت: حضور پرشور و چشم گیر در انتخابات ریاست جمهوری مدنظر مقام معظم رهبری است وملت ایران با شرکت بی نظیر در انتخابات، تبعیت از رهبری را در عمل و در نگاه جهانیان به نمایش می گذارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه