اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در قزوین:

جریان لیبرال به دنبال ترویج یأس و ناامیدی در کشور است

جریان لیبرال به دنبال ترویج یأس و ناامیدی در کشور است
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: جریان لیبرال تلاش می‌کند با ایجاد یأس و ترس در جامعه، حل همه مشکلات و معضلات جامعه را نیازمند ارتباط با امریکا معرفی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین  در همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران شهرستان آبیک که در مسجد امام جعفر صادق(ع)  برگزار شد، اظهار کرد: در قرآن کریم آمده، فتنه بزرگ‌تر از قتل است؛ یعنی اگر حیله، مخفی‌کاری، بی‌رحمی و نفاق با هم عجین شوند فتنه ایجاد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ فتنه‌ای است که مخفیانه، آرام آرام و بدون اینکه مردم مطلع شوند امضا شد، افزود: برای احیای ستادهای امر به معروف و نهی از منکر که مصوبه مجلس را گذرانده بود، همراهی نمی‌کردند؛ اما در امضای سند ۲۰۳۰ عجله داشتند تا در نظام آموزشی آن را اجرا کنند.

,

وی با بیان اینکه آنچه امروز بر سر اسلام می‌آورند به مراتب بدتر از دوره بنی‌صدر است، خاطرنشان کرد: امروز با پدیده شوم نفاق مواجه هستیم؛ بسیاری از اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان مؤمن هستند اما برخی تلاش می‌کنند در جامعه فضای دوقطبی‌ ایجاد کنند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به این فرمایش امام راحل که «من یک موی شما کوخ نشینان را با همه‌ی کاخ‌نشینان عوض نمی‌کنم»، افزود: کاخ‌نشینان درک درستی از مشکلات جامعه امروز ما ندارند و آن‌ها نمی‌توانند مشکلات کوخ‌نشین‌ها را برطرف کنند.

,

امام جمعه قزوین ادامه داد: جریان لیبرال تلاش می‌کند با ایجاد یأس و ترس در جامعه، حل همه مشکلات و معضلات جامعه را نیازمند ارتباط با امریکا معرفی کند؛ در حالی که در قرآن تأکید شده است که ایجاد یأس و نا امیدی در میان مؤمنان کار شیطان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه