اخبار داغ

سردرگمی مردم از تناقض گویی مسئولان؛

تأخیر بی‌دلیل در تحویل شناسنامه در کهنوج

تأخیر بی‌دلیل در تحویل  شناسنامه در کهنوج
تأخیر بی‌دلیل در تحویل کارت ملی و‌ شناسنامه در کهنوج همانطور که سخنگوی سازمان ثبت احوال چند روز پیش از تعویض و صدور یک روزه شناسنامه خبر داده بود.اما متاسفانه ثبت احوال کهنوج به مراجعه کنندگان گفته است هر وقت پیامک آمد برای تحویل شناسنامه مراجعه کنید.اما با توجه به اینکه دو روز دیگر تا رای گیری نمانده است پس تکلیف چیست؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شوباد ؛با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا و الزام به داشتن شناسنامه برای شرکت در انتخابات، روند صدور و تحویل شناسنامه جدید برای افرادی که شناسنامه آنها مخدوش، مفقود و یا دچار پارگی یا نواقص شده، تسریع شده است.و برای شرکت در انتخابات به همراه داشتن شناسنامه وشماره ملی الزامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شوباد,
 
,
یکی از بدترین اتفاق‌هایی که ممکن است برای هر کدام از ما بیفتد، گم شدن مدارک شناسایی است.سختی انجام کارهای روزانه بدون کارت ملی یا شناسنامه و گرفتاری گرفتن المثنی می‌تواند برای چند روز زندگی ما را تحت‌تأثیر قرار بدهد.
,
 
,

وقتی به هر دلیلی نیاز به دریافت نسخه المثنی این اسناد را پیدا می‌کنیم، مهم‌ترین نکته انجام کارها در زمان مناسب است. اینکه درصدور اسناد هویتی باید سختگیری شود تا مردم مراقبت بیشتری از آنها کنند شاید نکته درستی باشد اما بسیاری از مردم از طولانی شدن بی‌دلیل این خدمات گلایه مند هستند.

,

 همانطور که سخنگوی سازمان ثبت احوال چند روز پیش  از تعویض و صدور یک روزه شناسنامه تا 29 اردیبهشت ماه که روز برگزاری انتخابات است، خبر داده بود.اما متاسفانه ثبت احوال کهنوج به مراجعه کنندگان گفته است هر وقت پیامک آمد برای تحویل شناسنامه مراجعه کنید.اما با توجه به اینکه دو روز دیگر تا رای گیری نمانده است پس تکلیف چیست؟

,

 

,

به این ابهام، چرایی به طول انجامیدن صدور شناسنامه و کارت ملی  را هم می‌توان افزود که به دلیل کاربردهای فراوان این کارت در زندگی روزمره مردم، از انجام امور بانکی و مالی گرفته تا بسیاری از امور اداری، ثبتی و...، شهروندان را به مشکلات فراوانی مبتلا می‌کند و هیچ برنامه ای برای کاهش مدت آن ارائه نمی‌شود؟

,

تناقض در گفته‌های مسئولان ثبت احوال کشور و مسئولان دفاتر پیشخوان باعث سردرگمی مردم شده است و سرانجام مشخص نیست این اسناد هویتی که تمام کارهای اداری و خدماتی و همچنین باتوجه به نزدیک شدن روز رای گیری  قرار است با در دست داشتن آنها انجام شود چه زمانی به‌دست مردم می‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه