اخبار داغ

میرسلیم در دانشگاه زنجان:

تصور شیرخوارگاهی از این ملت غیور داشتن باعث شرم است/ همه کشور را نباید معطل برجام کرد

تصور شیرخوارگاهی از این ملت غیور داشتن باعث شرم است/ همه کشور را نباید معطل برجام کرد
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه زنجان گفت: صور شیرخوارگاهی از این ملت غیور داشتن باعث شرم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم زنجان، سید مصطفی آقامیرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان به سخنرانی پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم زنجان,

در این برنامه میرسلیم با بیان اینکه در این کشور سرمایه های به کار گرفته شده از بهره وری لازم برخوردار نیست، تصریح کرد: چرا به فکر افزایش بهره وری در کارگاه ها نیستید و بایستی ضریب بهره وری را افزایش دهید.

,

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: امروزه شهرک های صنعتی یا در مرگ گرفتار شدند یا اینکه دست و پنجه نرم می کنند تا از میدان خارج نشوند و کار خود را با فلاکت انجام می دهند.

,

وی افزود: اینکه امید داشته باشیم مذاکره بکنیم، تحریم ها را بردارند و بتوانیم راهی باز کنیم که نفت فروخته شود و پول نفت وارد کشور شود و کمک کنیم تا سرمایه خارجی سرازیر شود و بعد به تولید برسیم، یک انتخاب غلط اقتصادی بود که به لحاظ علمی می تواند مشمول نقد جدی قرار گیرد.

,

میرسلیم خاطرنشان کرد: همین خارجی هایی که این همه به آنها امید بسته بودند، تعدادی که بعد از امضا شدن برجام به ایران آمدند، با این دید که ما در چند سال گذشته از بازار مصرف ایران غافل بودیم، به ایران آمدند.

,

عضور حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: خنده دار نیست که ما ادعا کنیم در کشور خودرو ملی داریم و بعد از 16 سال از این ادعا، سر تسلیم در مقابل پژو فرود آوریم که به ما خودرو 2008 بدهید؟

,

وی با بیان اینکه، این چه بیانی است که خطاب به یک ملت و در شرایطی که میلیونها ایرانی شما را نگاه می کنند، می گویید ای مردم یادتان می آید که مشکل شیرخشک داشتید، گفت: تصور شیرخوارگاهی از این ملت غیور داشتن باعث شرم است.

,

میرسلیم با اشاره به این نکته که پرداختن به تولید و اشتغال راهکار دقیق علمی دارد که اولا مبتنی بر شناخت وضع موجود است، تصریح کرد: شناختن وضع موجود این نیست که وقتی می گوییم 70 درصد کارگاه ها تعطیلند، تکذیب کنید و دولت تدبیر تبدیل به دولت تکذیب شده است.

,

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ثانیا اتخاذ راهکارهایی که متناسب با وضع ما به لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد، نه راهکارهایی که دورانی در آمریکا و در زمان ریگان به کار گرفته شده بود.

,

میرسلیم با بیان اینکه در بسیاری از دانشگاه های کشور حضور داشته ام، خاطرنشان کرد: عشقم این است که با جوانان کار کنم و من اینجا را خانه خودم می دانم.

,

این کاندیدای اصولگرا با اشاره به اینکه همه کشور را که نباید معطل برجام کرد، اظهار داشت: امروز رتبه تولید و کسب و کار از دست رفته است؛ در حالی که جوانی نیست که مشتاق کار کردن نباشد.

,

وی افزود: جوانان ما قدرت دارند در مذاکراتی که شما انجام می دهید بگویند این بخش از کالایی که می خواهید تهیه کنید را ما خودمان می توانیم تولید کنیم.

,

میرسلیم تصریح کرد: در سال 92  از اولین تصمیماتی که این دولت گرفت، متوقف کردن بیش از 40 طرح کلان ملی پژوهشی بود و پیش بینی شده بود که 3000میلیارد تومان برای این دانش ها هزینه شود و ما به این دانش ها مجهز شویم.

,

وی خاطرنشان کرد: از سال 1362 کارهای موشکی انجام شد که در دست دولت نبود و امروز از این ظرفیت استفاده کردند و به پشتوانه این قدرت به مذاکره پرداختند؛ اما در زمینه های دیگری که باید به همت جوانان ما به ثمر می رساندند، دستور توقف دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه