اخبار داغ

میرسلیم در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین:

خرید آرای دهیاران اهانت به ملت ایران است/ دولت به بهانه رفع تحریم 4 سال کشور را معطل گذاشت

خرید آرای دهیاران اهانت به ملت ایران است/ دولت به بهانه رفع تحریم 4 سال کشور را معطل گذاشت
میرسلیم در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین بیان کرد: دولت طی 4 سال گذشته کشور را معطل نگه داشت تا تحریم‌ها برداشته شود؛ اگر تحریم‌های برداشته نشد ما نباید اقدام به فعالیت اقتصادی کنیم؟ شاید هیچ زمانی تحریم‌ها برداشته نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیوسنا  سید مصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  عصر امروز(سه شنبه) دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین اظهار کرد: اعتقاد داریم پیشرفت و توسعه کشور با حضور صادقانه جوانان شکل می‌گیرد و راه دیگری وجود ندارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیوسنا ,


وی در ادامه افزود: در فضای مردم سالاری دینی، اتکا به همت و کوشش و فعالیت سازمان یافته به همراه دانش و درک صحیح از وضعیت موجود و همت جوانان می‌تواند زمینه ساز پیشرفت کشور باشد. 

میرسلیم با اشاره به تصویب برجام اذعان کرد: اصل برجام به بینش دولت نسبت به این قرارداد برمی‌گردد که آقای رییس جمهور گفت حتی آب خوردن ماهم به این برجام ربط پیدا می‌کند. 

وی ادامه داد: طی این دو سال گذشته صحبت‌های زیادی از وضعیت ایران در جهان مطرح شد و یک نکته مهم که مظلومیت ایران در بحث هسته ای بود به خوبی به اثبات رسید که ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست. 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: برجام سندی پیچیده و پراز ابهام است که تفاسیر زیادی می‌توان از آن برداشت کرد و متنی نیست که با اتکا به آن بتوان به یک نقطه قطعی دست یافت و هردولتی باید در دوره‌های مختلف این سند را اجرایی و حقوق ملت ایران را پیگیری کند. 

وی با اشاره به بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی عنوان کرد: دانشجویان طی 4 سال تحصیل در دانشگاه در پیشرفت و توسعه کشور خود باید سهیم شوند؛ اما در فضای بیرون از دانشگاه استقبالی برای ورود این دانشجویان به حوزه صنعت و پیشرفت کشور وجود ندارد. 

میرسلیم با اشاره به اینکه سالانه 150 هزار نفر از فارغ التحصیلان ما به کشورهای خارجی مهاجرت می‌کنند، ابراز کرد: طی 4 سالی که گذشت تعداد دانشجویان مهاجرت کننده ما به کشورهای خارجی افزایش یافت، چرا باید فرصت استفاده از علم و استعداد فارغ التحصیلان خود را بسوزانیم؟

بحث حقوق‌های نجومی را نباید شوخی بگیریم 
وی اضافه کرد: جوانان ایرانی با استعدادهای عظیم خود می‌توانند ایران را به قله‌ها پیشرفت و اقتدار در جهان برسانند؛ چرا باید با تحقیر با جوانان ما رفتار شود؟

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: مدیری که در دولت فعالیت می‌کند باید زمینه فعالیت بی شائبه خود را به مردم فراهم کرده و از این جایگاه و قدرت خود برای خدمت به مردم استفاده کند. 

وی افزود: دولت می‌توانست طی 4 سال گذشته نظام شایسته سالاری را در کشور ایجاد کند؛ اما متاسفانه این 4 سال از دست رفت، کشور ما منابع زیادی دارد که متاسفانه در دولت یازدهم بلااستفاده باقی ماند.

میرسلیم تصریح کرد: امروز عده‌ای برای اثرگذاری منفی روی انتخابات در حال خیانت به کشور هستند، خرید شناسنامه، تهدید و تطمیع دهیاران، این موارد خدمت به نظام جمهوری اسلامی نیست بلکه زهر است بر ما که بخواهیم به این مدل رأی جمع کنیم و به فرصت سوزی‌ها ادامه دهیم و این عملکردها اهانت به ملت انقلابی ایران است. 

وی یادآور شد: قانون بانکداری اسلامی قانون خوبی است اما از صدر اسلام تا به امروز با ایجاد کلاه شرعی عده ای به دنبال رباخواری هستند؛ موضوعی که در قرآن به عنوان جنگ با خدا مطرح شده است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: مدرک مهندسی من برای پیش از انقلاب است و همیشه مهندس میرسلیم بودم و هیچ زمانی مدرک جدید برای خودم نگرفتم.

میرسلیم با بیان اینکه بحث حقوق‌های نجومی را نباید شوخی بگیریم، گفت: وزارت دارایی باید پاسخگوی حقوق 270 میلیون تومانی مدیرعامل بانک رفاه باشد؛ اما دولت پاسخگوی این موضوعات نیست و چرا مجلس باید حقوق 20 میلیونی را برای تصویب درنظر بگیرید؟ این مباحث توهین به شعور مردم است.

وی بیان کرد: دولت طی 4 سال گذشته کشور را معطل نگه داشت تا تحریم‌ها برداشته شود؛ اگر تحریم‌های برداشته نشد ما نباید اقدام به فعالیت اقتصادی کنیم؟ شاید هیچ زمانی تحریم‌ها برداشته نشود. 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان گفت: مفاسدی طی این چهارسال شکل گرفت که دولت به صورت ریشه ای برای رفع آنها ورود پیدا نکرد، سیاست‌های مبارزه و مقابله با مفاسد اقتصادی تدوین شده و مشخص است اما دولت آنها را اجرایی نکرد و فساد 8 هزار میلیارد تومانی فرهنگیان شکل گرفت. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, بحث حقوق‌های نجومی را نباید شوخی بگیریم ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه