اخبار داغ

مهدی یراحی «چه چیزا شنیدم» را خواند

مهدی یراحی «چه چیزا شنیدم» را خواند
مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ در تازه ترین اثر موسیقایی خود با عنوان «چه چیزا شنیدم» به نقد خرافه گرایی و سواستفاده برخی از جریان های سیاسی از دین پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی یراحی خواننده و آهنگساز پاپ ایرانی که طی سال های اخیر توجهاتی به جریانات سیاسی و اجتماعی داشته با انتشار اثر جدیدش به نقد خرافه گرایی و سؤاستفاده برخی از جریان های سیاسی از دین پرداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یراحی در ارتباط با انتشار قطعه «چه چیزا شنیدم» می گوید:

,

اثر حاضر به مدعیان دروغین ارتباط با امام زمان، مروجین خرافه و منحرفین متحجری اشاره دارد که با قرائت های من درآوردی، تلاش در مصادره به مطلوب شخصیت های مذهبی و سؤاستفاده ابزاری از دین دارند. «چه چیزا شنیدم» اثری است کاملاً مستقل و اکیداً به هیچ یک از جریان های سیاسی تعلق ندارد.

,

در قطعه «چه چیزا شنیدم» که توسط شرکت فرهنگی هنری «جام سبز» با مجوز شماره ۰۰۵۶۷/ ق/ ۲ / ۹۶ دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت ۱۸۲۴۷ کتابخانه ملی منتشر شده، مهدی یراحی  آهنگساز و خواننده، هومن نامداری تنظیم، میکس و مسترینگ، میثم مروستی نوازنده سه تار، فرشید ادهمی نوازنده گیتار، امیرحسین کیان پور نوازنده دودوک، سعید هاشمی نظارت ضبط وکال، علی اذکاری طرح و اجرای کاور به عنوان عوامل اجرایی حضور دارند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه