اخبار داغ

گزارش ویدئویی دانا/

حجت اسلام رئیسی در همایش بزرگ مصلی تهران: مردم روز جمعه بین جریان ناکارآمدی و کارآمدی دست به انتخاب می‌زنند+فیلم

حجت اسلام رئیسی در همایش بزرگ مصلی تهران: مردم روز جمعه بین جریان ناکارآمدی و کارآمدی دست به انتخاب می‌زنند+فیلم
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: گذشته ما سپر شدن برای مشکلات و بلاهای کشور و سربازی برای نظام و دور کردن سایه تروریسم از کشور است.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه در همایش پرشور حامیان انقلاب اسلامی حضور یافت و در جمع حماسی مردم تهران سخنرانی کرد و ابتدای سخنرانی رئیسی با شعارهایی همچون «سلام بر رئیسی، درود بر قالیباف» و «سید مظلوم ما، رئیس‌جمهور ما» حمایت خود را از رئیسی و قالیباف اعلام کردند. جمعیت همچنین در حمایت از رئیسی با شعار «سونومی اصفهان امروز رسید به تهران»‌ حمایت خود را از کاندیدای نسل انقلاب و کاندیدای جوانان اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه در همایش پرشور حامیان انقلاب اسلامی حضور یافت و در جمع حماسی مردم تهران سخنرانی کرد و ابتدای سخنرانی رئیسی با شعارهایی همچون «سلام بر رئیسی، درود بر قالیباف» و «سید مظلوم ما، رئیس‌جمهور ما» حمایت خود را از رئیسی و قالیباف اعلام کردند. جمعیت همچنین در حمایت از رئیسی با شعار «سونومی اصفهان امروز رسید به تهران»‌ حمایت خود را از کاندیدای نسل انقلاب و کاندیدای جوانان اعلام کردند.]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه