اخبار داغ

در گفتگو با گوینده خبر مطرح شد؛

مردانگی و شجاعت قالیباف، او را پیروز انتخابات کرد/ اصولگرایان همان جهادگران و رزمندگان سابق هستند

مردانگی و شجاعت قالیباف، او را پیروز انتخابات کرد/ اصولگرایان همان جهادگران و رزمندگان سابق هستند
گوینده خبر شبکه سیما گفت: آقای قالیباف مرادنگی و شجاعت به خرج داد و به همه ی حرف و حدیث هایی که درباره اصولگرایان زده بودند پایان بخشید و در واقع یک اتفاق ویژه برای اصولگرایی رقم زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فضه سادات حسینی در گفتگو با خبرنگار زنان قم، در خصوص شور انتخابات، اظهار داشت: شاید فقط جمهوری اسلامی چنین قابلیتی دارد که برای انتخاباتش، دوست و دشمن، مردم را ترغیب به رأی دادن می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان قم,

وی با بیان این که قطعأ افرادی از اول انقلاب پای کار و نظام ایستاده اند و علاقه مند به ایران هستند با شرکت در انتخابات رأی خواهند داد ، افزود: گاهی شرایطی پیش می آید که دشمن به محض احساس خطر ، مردم را تشویق به رأی دادن و شرکت در انتخابات می کند و این یکی از خاصیت های منحصر به فرد جمهوری اسلامی است.

,

گوینده خبر ابراز داشت: بدون شک در این دوره با توجه به شرایط حساس و بحرانی موجود، مردم فارغ از این که به چه کسی رأی می دهند چه در تهران و یا در دیگر نقاط ایران با حضور خود یکی از پُر شورترین انتخابات ها را رقم خواهند زد.

,

وی با اشاره به حضور بی نظیر مردم در همایش مصلی تهران ، افزود: شاید ظاهرأ حضور بسیاری از انسان ها مانند خانم های چادری، انسان های معتقد و مذهبی در جامعه کمرنگ باشد که این افراد ممکن است در روزهای عادی همیشه در خیابان نباشند ولی می توان آن ها را در مواقع خاص مانند تجمعات حساس "راهپیمایی های 22 بهمن"،" روز قدس" ، "انتخابات" و 9" دی" ها که در میدان حاضر می شوند، ببینیم.

,

حسینی همایش مصلی تهران در 26 اردیبهشت را یکی از روزهای مهم برای انسان های معتقد و انقلابی دانست و افزود: آمارهای ارائه شده از حضور مردم در همایش ها، نشان دهنده حضور پرشور در انتخابات است.

,

وی در خصوص کناره گیری آقای قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری گفت: از آن جا که آدم های عاقل، بالغ و بزرگ تر از خودم ، یعنی افرادی که تجربه و علم کافی دارند تصمیم به کناره گیری آقای قالیباف گرفته اند و مطمئنأ این اقدام به خیر و صلاح آقای قالیباف و کشور بوده ، بنده هم از این تصمیم کاملأ تبعیت می کنم.

,

 

,

گوینده خبر با ابراز خوشحالی از ائتلاف صورت گرفته، افزود: آقای قالیباف مرادنگی و شجاعت به خرج داد و به همه ی حرف و حدیث هایی که درباره اصولگرایان زده بودند پایان بخشید و همچنین با توجه به متهم شدن اصولگرایان در دوره قبل به عدم کناره گیری از انتخابات، این عمل آقای قالیباف ، در واقع یک اتفاق ویژه برای اصولگرایی رقم زد.

,

وی تأکید داشت: چه ما در این انتخابات برنده باشیم و چه بازنده، آقای قالیباف پیروز این انتخابات بوده است زیرا نشان دادند اصولگرایی به دوران بلوغ و پختگی خود رسیده و اتحاد اصولگریان آنقدر زیاد است که با هم ائتلاف می کنند.

,

حسینی با بیان این که آقای قالیباف از ابتدا پوششی نبود بلکه گفته بود آمده ام تا بمانم و توان کار را دارم تصریح کرد: آقای قالیباف آنقدر به حزبشان و بحث ائتلاف اصولگرایی و جمنا پایبند بود که به تصمیم گرفته شده مبنی بر اتحاد مردم عمل کرد و این اتفاق بسیار خوبی برای این جریان سیاسی بود که همه نشان دادند وقتی پای کار در میان باشد اصولگرایان هنوز همان جهادگران و رزمندگان سابق هستند و از تصمیمات جمعی که گرفته می شود تبعیت می کنند.

,

وی آقای قالیباف را از نظر خود فردی قهرمان و بزرگ معرفی کرد و ادامه داد: بنده آقای قالیباف را به جهت کارهای بسیاری که از قبل انجام داده بودند، می شناختم، از سلامت نفس ایشان نیز مطلع بودم و با این کناره گیری به نفع ملت ایران ، اتفاق بزرگی را به نام خود رقم زدند و با این اقدام در نظر من بزرگتر شدند که قطعأ در تاریخ اصولگرایی و انقلاب ماندگار خواهد شد زیرا کناره گیری وی استشهاد برای تغییر و شهادت طلبی بود و با این کار پا روی خود و نفس قدرت طلب گذاشتند.

,

گوینده خبر با تأکید بر این که باید با رأی خود، فرد اصلح را انتخاب کنیم ،افزود: بدون شک مردم به واسطه عشق به وطن و انقلاب در انتخابات شرکت می کنند و به نظر من بحث تحریم انتخابات اشتباه محض می باشد زیرا انتخابات یک حق و تکلیف است و باید با شرکت در آن برای تعیین سرنوشت خود سهیم باشیم.

,

ایشان در پایان با اهمیت دانستن مسئله انتخابات و پایبندی به آن، ابراز داشت: رأی سفید و تحریم انتخابات هیچ کدام معنی ندارد و اگر خودمان نمی توانیم فرد اصلح را تشخیص بدهیم، باید از آدم هایی که به آن ها اعتماد داریم کمک بگیریم و به فردی که فکر می کنیم از همه جهات اصلح است رأی دهیم و نسبت به زمان سنجی رأی دادن نیز باید بر طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب یعنی با وضو و نیت قربه الی الله در ساعات اولیه صبح مانند نماز اول وقت پای صندوق های رأی حاضر شده و رأی خود را به صندوق بیاندازیم.

,

 

,

گفتگو از موحده سادات اسلامی

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه