اخبار داغ

یادداشت/

سند 2030برگ ننگین دیگری در کارنامه اصلاحات آمریکایی است

سند 2030برگ ننگین دیگری در کارنامه اصلاحات آمریکایی است
سند 2030برگ ننگین دیگری در کارنامه اصلاحات امریکایی است که سال ها است استقلال و عزت ایران و نظام اسلامی را هدف قرار داده است وگاهی با قراردادهای کذایی اقتصادی وگاهی با برجام نافرجام عزت و استقلال سیاسی و گاهی با امضاء سند ضد فرهنگی2030 سرنوشت آینده سازان این مملکت را به دست دشمنان قسم خورده این ملت گره می زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،سند 2030برگ ننگین دیگری در کارنامه اصلاحات امریکایی است که سال ها است استقلال و عزت ایران و نظام اسلامی را هدف قرار داده است وگاهی با قراردادهای کذایی اقتصادی وگاهی با برجام نافرجام عزت و استقلال سیاسی و گاهی با امضاء سند ضد فرهنگی2030 سرنوشت آینده سازان این مملکت را به دست دشمنان قسم خورده این ملت گره می زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

 در شرایطی که سند تحول آموزش و پرورش که از جمله سندهای بسیار ارزشی نظام است مورد بی مهری دولتمردان و وزارت آموزش و پرورش قرارگرفته مسئولین با شتابزدگی تمام که در بحث برجام نیز سابقه داشت داوطلبانه به استقبال سند بردگی فرهنگی رفته و بدون طی مراحل قانونی از جمله تصویب در مجلس شورای اسلامی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی آن را امضا کرده و با ذوق زدگی و شیفتگی به قدرت های مستکبر و نسخه های غربی که خاصیت این جریان سازشکار و مرعوب است آن را به مرحله اجرا در آورده اند .

,

سندی که رسما نظام فرهنگی و سیستم آموزش و پرورش و در یک کلمه آینده نظام را به معیارهای تعیین شده توسط دشمنان سلطه گر و مستکبر گره زده و هزینه دیگری برای مردم و نظام ایجاد می کند.

,

نهیب رهبری مبنی بر مجاز نبودن اجرای سند 2030 نه تنها ناظر به یک سند که ناظر به تفکر غرب گرا و واگرایی است که مدتی است بر سرنوشت این کشور و این ملت حاکم شده و توجهی نیز مکتب فکری امام، اصول و آرمان های انقلاب اسلامی،  دغدغه های مردم و رهبری نظام ندارند.

,

انتخابات دوازدهم فرصت خوبی است که مردم با بصیرت و انقلابی با انتخاب کاندیدایی انقلابی کارآمد و وطن دوست انقلاب و نظام را به اهلش بسپارند و آن را از دسترس و گزند نامحرمان  و نا اهلان همانگونه که امام راحل می خواست نجات دهند.

,

تاسف بارتر اینکه امضاء فردی در ذیل این سند ننگین دیده می شود که این روزها با اهانت به شعور مردم وبه جای پاسخگویی به سوالات مناظره به قرائت بیانیه های سفارشی پرداخته  خود و جریان خویش را مصداق راه و الباقی جریانات را مصداق بیراهه معرفی می کند.

,

 آری راهی که اینان می گویند چیزی جز تسلیم محض در مقابل دشمن و قبول زندگی توام با ذلت بردگی و وابستگی و دست کشیدن از آرمان های اسلام و انقلاب و رهبری نیست که البته کور خوانده اند.

,

مردم ما پیروان مکتب هیهات منا الذله امام حسین علیه السلام بوده و در مکتب فکری حضرت امام آموخته اند که تن به ذلت و بردگی نخواهند داد و با پیروی از رهبر آزادگان جهان حضرت امام خامنه ای مد طله العالی قله های عزت وکرامت را فتح خواهند کرد و ذرهای از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد.

,

همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند اینجا جمهوری اسلامی ایران است واسلامیت نظام باید در همه عرصه ها و برنامه ها مد نظر قرار گیرد نامزدهای که با افتخار از اسلامیت نظام و از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی عبور کرده و به خاطر گدایی چند رای مرزهای عقیدتی و اتقلابی را در می نوردند قطعا شایسته تصدی مدیریت نظام اسلامی نیستند .

,

نظام حاکم در ایران به برکت انفاس قدسی امام راحل و زعامت هوشمندانه رهبری معظم همچنان اسلامی خواهد ماند و جریانی که بعد از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در صدد احیای تفکر لیبرالی ویا به تعبیری جمهوری لیبرالی و آمریکایی هستند آرزوی خود را به گور خواهند برد همانگونه که امام راحل مقتدرانه وانقلابی در برابر عقبه این جریان در اویل انقلاب ایستادند و صریح و رسا فرمودند: جمهوری اسلامی نه کلمه کم و نه یک کلمه زیاد.

,

حجت الاسلام مسعود صفی یاری

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه