اخبار داغ

رییس دادگاه ویژه روحانیت:

مبارزه با فساد اقتصادی خصوصیت شخص اصلح است/ برخی رنگ حق به خود زده اند در حالیکه حق را نمی شناسند

مبارزه با فساد اقتصادی خصوصیت شخص اصلح است/ برخی رنگ حق به خود زده اند در حالیکه حق را نمی شناسند
رییس دادگاه ویژه روحانیت گفت: 70 درصد از پتروشیمی ایران دست یک گروه خاص است و این یک فاجعه بزرگ به حساب می آید؛ مبارزه با فساد اقتصادی از خصوصیات شخص اصلح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ناب نیوز حجت الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی در دیدار با طلاب خواهر حوزه علمیه فاطمیه کرمان ویژگی مؤمن را تبعیت از دستورات خداوند و ویژگی کافران را اطاعت از دستورات شیطان دانست و گفت: بهترین زندگی را اسلام برای بنده هایش تعریف کرده است؛ اطاعت از حق زمانی برای انسان یافت می شود که افراد احکام خدا را بدانند و وآن را در زندگی خود اجرا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

رییس دادگاه ویژه روحانیت تصریح کرد: وقتی که انسان فهم صحیحی از حق نداشته باشد، چیزی به نام حق درست کرده و نام خود را مسلمان قرار می دهد.

,

وی ابراز کرد: شناخت حق از وظایف مهم مسلمانان است؛ راز درگیری حق و باطل این است که انسان در بعضی موارد به سبب برخی کارها مورد امتحان الهی قرار می گیرد.

,

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی تاکید کرد: خداوند برای مسلمان واقعی که می خواهد طرفدار حق باشد، زندگی را برنامه ریزی کرده تا انسان با عمل کردن به این زندگی بتواند آخرت خوبی را برای خود داشته باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: درگیری حق و باطل از درگیری های قدیمی بوده؛ خداوند خطاب به تمام مسلمانان فرموده که اگر من را یاری کنید، من در تمام امور دنیا و آخرت یاری گر شما هستم.

,

استاد حوزه علمیه سطح عالی خواهران با بیان اینکه یاری شدن از طرف خدا و ثابت قدم ماندن، دو نشانه برای کسی است که در جبهه حق قرار گیرد تا حق را از باطل شناسایی کند، اظهار داشت: ظاهر افراد و دارای ریش بودن، نمی تواند دلیلی برای مسلمان بودن او باشد؛ کاندیدایی در انتخابات پیروز می شود که کارهای خود را با رضای خدا انجام دهد و جز رضا خدا کار دیگری نداشته باشد.

,

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی با بیان اینکه برخی مردم رنگ حق به خود زده اند در حالیکه در باطن حق را نمی شناسند، اظهار داشت: تقوا در زندگی سبب می شود که انسان حق را بشناسد و همیشه به دنبال آن باشد.

,

وی یادآور شد: یکی از دلایلی که نظام اسلامی توانست مقابل جبهه باطل بایستد، این است که خدا پشت آن بوده و با خواست خدا تمام کارها انجام می شود.

,

رییس دادگاه ویژه روحانیت تاکید کرد: همراهی جبهه حق زمانی شکل می گیرد که انسان از ایمان بالایی برخوردار باشد؛ از افرادی که دنبال حق نیستند، هر کاری بر می آید.

,

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی اذعان داشت: متأسفانه برخی نامزدهای ریاست جمهوری به دنبال حق نبوده و هدفشان فقط رای جمع کردن است لذا افرادی که به دنبال حق نیستند، هر کاری حتی فتنه از آن ها برمی آید.

,

وی افزود: فتنه بزرگ اقتصادی از فتنه هایی است که از سوی دشمن برای کشور ایران طراحی شده و مردم می توانند با انتخاب کردن شخص اصلح جلوی این فتنه را بگیرند.

,

رییس دادگاه ویژه روحانیت خاطرنشان کرد: 70 درصد از پتروشیمی ایران دست یک گروه خاص است و این یک فاجعه بزرگ به حساب می آید؛ مبارزه با فساد اقتصادی از خصوصیات شخص اصلح است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه