اخبار داغ

دعوت رهبر انقلاب، مراجع و علما از مردم برای حضور در انتخابات؛

حضور در انتخابات حفظ اقتدار و مصونیت کشور است/ حضور مردم در انتخابات، توطئه دشمنان را خنثی می کند

حضور در انتخابات حفظ اقتدار و مصونیت کشور است/ حضور مردم در انتخابات، توطئه دشمنان را خنثی می کند
رهبر معظم انقلاب ، مراجع عظام تقلید و علما و بزرگان در سخنرانی های اخیر خود با تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات برگزاری باشکوه آن را لازم و موجب حفظ اقتدار نظام عنوان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سایت قم فردا مردم ایران اسلامی روز جمعه این هفته بار دیگر حماسه ای جاویدان خلق خواهند کرد، حماسه ای که نشان خواهد داد این مردم همواره در صحنه بوده و خواهند بود و به احدی اجازه تعرض به خاک مقدس کشورشان را نخواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

 

,

رهبر انقلاب اسلامی نیز در دیدار اخیر خود با معلمان با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت ماه، انتخابات در نظام جمهوری اسلامی را یک موضوع حیاتی و بسیار با ارزش دانستند و خاطرنشان کردند: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، برآمده از اسلام است و اینگونه نیست که «جمهوری» به «اسلام» الصاق شده باشد و اگر انتخابات نبود، امروز اثری از جمهوری اسلامی ایران باقی نمی ماند.

,

 

,

حضرت آیت الله خامنه ای، حضور عظیم مردم در عرصه های مختلف بویژه انتخابات را مصونیت بخش کشور و حافظ منافع ملت و موجب ابهت نظام در چشم دشمنان دانستند.

,

 

,

ایشان با یادآوری نمونه‌ای تاریخی از اقدام یکی از دولتهای اروپایی در متهم کردن رئیس جمهور ایران و احضار وی به دادگاه، در اوایل دهه هفتاد افزودند: با آنکه رئیس جمهور وقت روابط نزدیکی با آن دولت داشت اما همان دولت اروپایی او را متهم و احضار کرد و تنها عاملی که باعث عقب نشینی آن دولت اروپایی شد، تو دهنی بود که دریافت کرد، بنابراین دشمن، دشمن است و این دولت و آن دولت ندارد.

,

 

,

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: اگر می خواهیم اُبهت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی حفظ شود و مصونیت آن باقی بماند، باید همه در انتخابات شرکت کنند.

,

 

,

آیت الله مکارم شیرازی: حضور گسترده مردم در انتخابات، توطئه دشمنان را خنثی می کند

,

 

,

این مرجع تقلید نیز با بیان این که حضور مردم در انتخابات بسیار مهم و حیاتی است، اظهار داشت: دشمنان منتظر هستند ببینند حضور مردم در پای صندوق های رای چگونه است، تا اگر درصد مشارکت آنان کاهش داشت فشارهای خود را بیشتر کنند، بنابراین حضور گسترده مردم در انتخابات، توطئه دشمنان را خنثی می کند.

,

 

,

آیت الله مکارم شیرازی گفت: انتخابات ایران در دیدگاه دوستان و دشمنان حایز اهمیت است، پرشور برگزار شدن این انتخابات موجب خوشحالی دوستان و خشم دشنان می شود و به همین علت برگزاری گسترده و پر شور انتخابات در کشور باید به عنوان یک هدف راهبردی مورد توجه قرار گیرد.

,

 

,

تاکید آیت الله نوری همدانی بر حضور مردم در صحنه انتخابات

,

 

,

آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: ولایی بودن، روحیه استکبار ستیزی، دلسوزی برای جامعه اسلامی و خدمت گذار مردم بودن از شاخصه های کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری است.

,

 

,

آیت الله مقتدایی : تنها راه مبارزه با دشمنان قسم خورده انقلاب، حضور در پای صندوق های رای است

,

 

,

دبیر شورای عالی حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: نظر رهبر معظم انقلاب این است که تنها راه مبارزه با دشمنان قسم خورده انقلاب، حضور ملت در پای صندوق های رای است.

,

 

,

آیت الله مرتضی مقتدایی خاطرنشان کرد: ملت ایران بدانند که حضور در صحنه انتخابات و رای دادن، یک تکلیف و وظیفه شرعی است و به فرموده امام راحل از اوجب واجبات است.

,

 

,

وی ادامه داد: باید خداوند متعال را از بابت نعمت بزرگ جمهوری اسلامی که یک نظام الهی و اسلامی است و بعد از زمان حکومت رسول خدا (ص) و از زمان حکومت حضرت علی(ع) نظیر و سابقه نداشته را شاکر باشیم و برای حفظ و اقتدار آن تلاش کنیم.

,

 

,

آیت الله مقتدایی یادآورشد: امام راحل با رهبری های حکیمانه و مخلصانه خود، و با حمایت و پشتیبانی ملت غیور و شجاع، این نظام الهی را بنا نهادند و نظام 2500 ساله ستم شاهی سقوط کرد.

,

 

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ایشان می فرمودند' حفظ این نظام از اوجب واجبات است' و اقتدار این نظام و حفظ آن در مقابل نقشه های شوم دشمنان اسلام که با تمام توان دنبال تخریب و از بین بردن آن هستند متوقف بر حضور ملت و حمایت همه جانبه آنها از آن است.

,

 

,

آیت‌الله حسینی بوشهری : حضور حداکثری در انتخابات مایه تقویت عزت ملی است

,

 

,

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بی شک حضور حداکثری مردم در انتخابات، مایه تقویت عزت ملی است.

,

 

,

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری اظهار داشت: به لطف الهی مردم شریف و بصیر کشورمان در طول حدود چهار دهه ای که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، در همه انتخابات‌هایی که وجود داشته و معمولاً سالی یک بار بوده، نشان داده‌اند که در لبیک به ندای رهبر خویش برای حضور جدی و پرشور در صحنه، تردیدی به خود راه نداده‌اند.

,

 

,

وی افزود: قطعاً امسال نیز در بیست و نهم اردیبهشت ماه باز هم ثابت می‌کنند که در دفاع از انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، استوار و با صلابت هستند.

,

 

,

دعوت جامعه مدرسین حوزه علمیه از مردم برای حضوری پرشور در انتخابات

,

 

,

 جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت ماه دعوت کرد.

,

 

,

در این بیانیه  آمده است: ملت شریف ایران، 29اردیبهشت ماه 1396 روز حماسه آفرینی و تلاش مجدد هر ایرانی برای تحکیم اقتدار میهن عزیزمان ایران است. امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه همبستگی و همراهی آحاد مردم با نظام اسلامی به عنوان مردم سالار‌ترین نظام دینی در جهان، ترکیب زیبایی از جمهوریت و اسلامیت که یادگار امام خمینی‌(ره) است را به رخ جهانیان کشیده است.

,

اکنون در آستانه‌ 2 انتخابات مهم و سرنوشت‌ ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، مطمئن هستیم شما مردم انقلابی، همچون انتخابات‌ ها و راهپیمایی ‌های گسترده گذشته، بار‌ دیگر اوج این همراهی را به تصویر می‌ کشید و با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌ های رای، پرچم قدرت و عظمت ایران را به اهتزاز در خواهید آورد و عزت و اقتدار ایران اسلامی به مهر تایید شما امت انقلابی مزین خواهد شد.

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه