اخبار داغ

حمایت پدر شهید قالیباف از حجت الاسلام رئیسی/ متاسفانه عده‌ای زالو صفت به ضرر مردم فعالیت می‌کنند

حمایت پدر شهید قالیباف از حجت الاسلام رئیسی/  متاسفانه عده‌ای زالو صفت به ضرر مردم فعالیت می‌کنند
پدر شهید قالیباف در دیدار با مسئولان ستاد استانی حجت‌الاسلام رئیسی ضمن تأکید بر حمایت از حجت الاسلام رئیسی، گفت: برخی اتفاقات در این دوره مقام معظم رهبری را رنجانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه‌نیوز، حسین قالیباف، پدر شهید قالیباف در دیدار با مسئولان ستاد استانی آیت الله رئیسی ضمن تأکید بر حمایت از حجت الاسلام رئیسی، گفت: برخی اتفاقات در این دوره مقام معظم رهبری را رنجانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی با بیان اینکه احتیاج به فعالیت و زحمت در مسیر انقلاب داریم، افزود: مردم در شرایط اقتصادی و معیشتی خوبی به سر نمی‌برند.

,

 

,

پدر شهید قالیباف اظهار کرد: انقلاب اسلامی به عنوان نعمت الهی امانتی در دست ماست، بنابراین بایستی امانت‌دار خوبی باشیم.

,

, , ,

وی ضمن اشاره به مدیریت خوب مردم در هشت سال دفاع مقدس و کمک‌رسانی جانی و مالی به جبهه‌ها، تصریح کرد: حاج باقر برای قدرت فعالیت نمی‌کند و حاضر هستم فرزندانم جانشان را فدای امام خامنه‌ای کنند.

,

 

,

قالیباف افزود: امروز باید مسئولان افتخار کنند و شاکر این نعمت مردمی باشند؛ اما این در حالی است که متأسفانه عده‌ای زالو صفت به ضرر مردم فعالیت می‌کنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه الگوی دفاع مقدس اگوی خوبی برای مدیریت کشور است، خاطرنشان کرد: حافظ انقلاب اسلامی خداوند متعال است و تا زمانیکه پشتیبان رهبری باشیم لطف خدا شامل حال ما خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه