اخبار داغ

وقتی رای اولی ها جوانه سرنوشت را قاب می گیرند؛

رئیس جمهور باید دارای برنامه باشد/شهامت ویژگی فرد اصلح

رئیس جمهور باید دارای برنامه باشد/شهامت ویژگی فرد اصلح
دانش آموز رای اولی ایجرودی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آینده کشور باید دارای برنامه باشد، چرا که داشتن برنامه لازمه پیشرفت کشور است، تاکید کرد: شهامت اجرای برنامه و خادم مردم بودن از دیگر ویژگی های فرد اصلح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی عباسی «دانش آموز رای اولی ایجرودی»، امروز در گفت و گو با ایجرود خبر، با تاکید بر اینکه فرد اصلح باید تابع مطلق ولایت فقیه باشد، اظهاراشت: من بعنوان یک رای اولی در انتخابات شرکت می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛, ایجرود خبر،,

, ,

وی با اشاره بر اینکه انتخابات یک امتحان محسوب می شود، افزود: از نظرمن یک  رئیس جمهور باید باید عادل باشد.

,

حسن عسگری با بیان اینکه 100در 100 در انتخابات شرکت می کند، تصریح کرد: انتخاب بسیار حائز اهمیت است چرا که شرکت در انتخابات یک وظیفه است.

,

, ,

یکی دیگر از دانش آموزان ایجرودی که امسال بعنوان یک رای اولی در انتخابات شرکت می کند، می گوید: فرد اصلح باید متعهد بوده و تابع مطلق ولایت باشد و نیز خود را خادم مردم بداند.

,

وی اضافه کرد: فرد اصلح باید مسلمان واقعی بوده و عادل باشد و برای آینده کشور و جوانان دارای برنامه باشد و با  شهامت پشتیبان ولایت فقیه باشد.

,

محمد اماقلی با اشاره بر اینکه سرنوشت کشور حائز اهمیت است، چرا که انتخابات یک تکلیف شرعی است، ادامه داد: وعده هایی که به مردم داده می شود عملی شود.

,

, ,

دانش آموز رای اولی ایجرودی با بیان اینکه مدیر و مدبر بودن از ویژگی های شخص اصلح است، افزود: داشتن برنامه اقتصادی برای مملکت لازم و ضروری است.

,

وی با اشاره بر اینکه قطعا رای همه رای اولی ها با اتحاد و همدلی تاثیر گذار است، خاطر نشان کرد: حضور همه نوجوانان و جوانان این سرزمین مشت محکمی خواهد بود بر دهان دشمنان نظام اسلامی ایران.

,

داود حاج علی زاده انتخاب مهم ترین مرحله رسیدن به هدف است، تنها خواسته من از رئیس جمهور آینده این است که گوش به فرمان رهبری باشد.

,

, ,

وی با تاکید بر اینکه همه چیز به انتخاب است و کل زندگی به انتخاب بستگی دارد، افزود: ما از ابتدای زندگی خود در حال انتخاب هستیم و انتخاب اصلح حائز اهمیت است.

,

پریسا پیری با اشاره بر اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است، ادامه داد: من حتما در روز 29 اردیبهشت پای صندوق رای حاضر خواهم شد.

,

, ,

وی با بیان اینکه بعنوان یک ایرانی وظیفه خودم می دانم که در انتخابات شرکت کنم، تصریح کرد: من در انتخابات شرکت می کنم تا به همه دنیا بگویم که پشتیبان رهبر و مردمم هستم.

,

زهرا وفایی از دیگر دانش آموزان رای اولی با تاکید بر اینکه انتخاب اصلح قطعا یک انتخاب درست است، اذعان کرد: پیرو خط ولایت بودن شاخصه اصلی فرد اصلح است.

,

, ,

فاطمه قاسمی نیز از دیگر دانش آموزان رای اولی ایجرود است با بیان اینکه عمل به وعده ها داده شده از سوی شخص منتخب لازم است، افزود: ولایت مداری ملاک انتخاب من است.

,

, ,

فاطمه قلی با اشاره بر اینکه انتخاب همه مردم مهم است، اضافه کرد: همه ما رای اولی ها در انتخابات مشارکت صد در صد خواهیم داشت.

,

, ,

دانش آموز رای اولی ایجرودی با تاکید بر اینکه اتحاد مردم در روز انتخابات خار درشتی بر چشم دشمنان این مرزو بوم است، گفت: ما اجازه نمی دهیم خون شهدا پایمال شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه