اخبار داغ

توصیه آیت‌الله باریک‌بین از زبان فرمانده انتظامی استان قزوین:

تنها با وحدت و همدلی می‌توان کشور را به سعادت و پیشرفت رساند

تنها با وحدت و همدلی می‌توان کشور را به سعادت و پیشرفت رساند
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: آیت‌الله باریک‌بین توصیه و تأکید داشتند که تنها با وحدت و همدلی می‌توان این مملکت را به سر منزل مقصود رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با صبح قزوین ضمن تسلیت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله هادی  باریک‌بین نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اظهار کرد: این عالم ربانی از مجاهدان واقعی فی‌سبیل الله بودند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی با بیان اینکه مبارزات این فقیه برجسته قبل و بعد از انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست، گفت: آیت‌الله باریک‌بین از افراد شاخص در کشور و استان بودند که حتی در اوایل انقلاب از سوی منافقان تهدید به ترور هم شدند. 

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: این عالم وارسته به واسطه عشق و علاقه‌ای که به ولایت و نظام جمهوری اسلامی داشت قبل و بعد از انقلاب ایستادگی و پایمردی زیادی از خود نشان داد. 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: قطع‌یقین فقدان از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر مردم استان متحمل کرده است. 

محمودی یادآور شد: آیت‌الله باریک‌بین علی‌رغم مسئولیت‌هایی که داشت و در جایگاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین انجام وظیفه می‌کرد فداکارانه در جبهه‌های جنگ حاضر می‌شد و مردم به خوبی به یاد دارند که ایشان فرزند گرانقدر خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌ است. 

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: آیت‌الله باریک‌بین با حضور در جبهه‌ها موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه در رزمنده‌ها می‌شد. 

وی در ادامه با بیان اینکه این عالم ربانی پدر معنوی در استان بودند، بیان کرد: آیت‌الله باریک‌بین قبل از انقلاب نقش اساسی در شکل‌گیری تظاهرات و تجمعات علیه رژیم ستم‌شاهی داشت. 

محمودی تأکید کرد: این فقیه برجسته علاوه بر اینکه خود واعظ توانمندی بودند دیگر وعاظ استان را نیز به سخنرانی‌، روشنگری و مبارزه دعوت می‌کرد و همین موضوع عاملی برای ایجاد و شور و نشاط انقلابی در جامعه شده بود. 

فرمانده انتظامی استان ابراز کرد: بعد از انقلاب اگر اختلاف نظری بین دستگاه‌ها وجود داشت و مدیران نیازمند رهنمود بودند آیت‌الله باریک‌بین به عنوان پدر معنوی وارد عمل شده و سعی می‌کرد همه را به وحدت دعوت کند. 

وی با اشاره به مهم‌ترین نکته‌ای که آیت‌الله باریک‌بین همواره به آن تأکید داشت، اظهار کرد: ایشان توصیه می‌کردند که عشق به ولایت و اعتقاد قلبی به اصل ولایت فقیه داشته باشید و تأکید می‌کردند که تنها با وحدت و همدلی می‌توان این مملکت را به سر منزل مقصود رساند. 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه