اخبار داغ

نمایندگان استان کرمان تأکید کردند؛

مردم با حضور در پای صندوق های رای دست رد به سینه دشمن خواهند زد/شرکت در انتخابات از جمله وظایف ملی و اجتماعی است

مردم با حضور در پای صندوق های رای دست رد به سینه دشمن خواهند زد/شرکت در انتخابات از جمله وظایف ملی و اجتماعی است
در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابت شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار گرفته ایم تکلیفی که رهبر معظم انقلاب نسبت به انجام آن تأکید دارند در همین راستا در خصوص حضور و مشارکت مردم در این صحنه حساس سیاسی نظر و توصیه تعدادی چند از نمایندگان استان کرمان را جویا شده ایم که مشروح ان را در زیر می خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابت شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار گرفته ایم تکلیفی که رهبر معظم انقلاب نسبت به انجام آن تأکید دارند  در همین راستا  در خصوص حضور و مشارکت مردم در این صحنه حساس سیاسی نظر  و توصیه تعدادی چند از نمایندگان استان کرمان را جویا شده ایم که مشروح ان را در زیر می خوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان , شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

مردم با حضور در پای صندوق های رای دست رد به سینه دشمن خواهند زد /مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه یک نیروی متعهد به انقلاب و نظام را انتخاب خواهند کرد

, مردم با حضور در پای صندوق های رای دست رد به سینه دشمن خواهند زد /مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه یک نیروی متعهد به انقلاب و نظام را انتخاب خواهند کرد , مردم با حضور در پای صندوق های رای دست رد به سینه دشمن خواهند زد /مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه یک نیروی متعهد به انقلاب و نظام را انتخاب خواهند کرد ,

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در خصوص حضور مردم در انتخابات اظهار داشت : حضور یکپارچه مردم در پای صندوق های رای می تواند مایه تثبیت و تقویت نظام در ابعاد داخلی و خارجی شود.

,

وی گفت : طبق فرمایش مقام معظم رهبری ، مردم صرف نظر از این که چه کسی را انتخاب  می کنند و به چه تفکر و فردی رای می دهند باید حضوری چشم گیر در پای صندوق های رای داشته باشند .

,

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد : ما از همه مردم می خواهیم حضور خود را به نحو چشمگیری به دنیا نشان دهند و یک بار برای همیشه دست رد به سینه دشمن بزنند .

,

کمالی پور عنوان کرد : امیدواریم حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رای بتواند باعث تقویت نظام  و آرمان های نظام جمهوری شود .

,

وی در پایان در رابطه با انتخاب فرد اصلح  تشریح کرد : طبق فرمایش مقام معظم رهبری مردم باید بهترین گزینش را در انتخابات داشته باشند و مطمئنا مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه یک نیروی متعهد انقلابی و طرفدار نظام و رهبری را انتخاب خواهند کرد .

,

مردم با حضور خود در انتخابات در مقابل هر زورگویی و شیطان صفتی ایستادگی خواهند کرد

, مردم با حضور خود در انتخابات در مقابل هر زورگویی و شیطان صفتی ایستادگی خواهند کرد, مردم با حضور خود در انتخابات در مقابل هر زورگویی و شیطان صفتی ایستادگی خواهند کرد,

حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در خصوص حضور مردم در انتخابات اظهار داشت : قطعا مردم عزیز ایران و بالخصوص مردم استان کرمان این هوشیاری را دارند که همیشه در پای صندوق های رای حضور پیدا نمایند و با حضور خود شور و شوقی به انتخابات دهند و به دنیا ثابت کنند که طرفدار نظام و انقلاب هستند و برای اقتدار نظام و حکومت اسلامی تلاش می کنند .

,

وی گفت : مردم با حضور ارزشمند خود در انتخابات در مقابل هر زورگویی و شیطان صفتی ایستادگی خواهند کرد و من به سهم خود از همه مردم ایران درخواست می کنم پرشور تر از همیشه پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و رای خود را به صندوق ها بیندازند.

,

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : رای مردم معنا و مفهومش استقلال و استحکام نظام جمهوری اسلامی  در برابر زورگویی هاست و ان شاالله با حضور مردم  در روز موعود مطمئنا برگ زرین دیگری به برگ های زرین تاریخ افزوده خواهند شد .

,

نیکزادی در ادامه عنوان کرد : همه کاندیدای ریاست جمهوری اصلح هستند زیرا شورای نگهبان آن ها را تایید کرده است و در هرصورت مردم این حق را دارند که از بین کاندیدایی که در انتخابات حضور دارند شخص مورد  نظر خود را انتخاب کنند و قطعا این انتخاب می تواند انتخاب اصلح برای هر کسی باشد .

,

شرکت در انتخابات از جمله وظایف ملی و اجتماعی است/مردم فردی را انتخاب کنند که مشکلات و چالش های کشور را برطرف نمایند

, شرکت در انتخابات از جمله وظایف ملی و اجتماعی است/مردم فردی را انتخاب کنند که مشکلات و چالش های کشور را برطرف نمایند, شرکت در انتخابات از جمله وظایف ملی و اجتماعی است/مردم فردی را انتخاب کنند که مشکلات و چالش های کشور را برطرف نمایند,

حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با حضور مردم در انتخابات گفت : انتخابات ریاست جمهوری انتخاباتی حساس و مهم است زیرا سرنوشت کشور به مدت ۴ سال به دست یک مجموعه مدیریتی سپرده می شود که در آینده کشور تاثیر گذار است .

,

وی افزود : دموکراسی و مردم سالاری در رسالت انقلاب اسلامی و نظام  جمهوری اسلامی نهادینه شده است  و قطعا رای و حضور مردم در انتخابات موثر است .

,

امیری خامکانی  تشریح کرد : نزدیک به ۴ دهه در انتخابات شرکت می کنیم و شرکت در انتخابات از جمله وظایف ملی و اجتماعی هر فردی است و امروز مردم باید با دقت در انتخابات شرکت کنند و بر اساس احساسات رای ندهند زیرا عملکرد امروز مردم در آینده آن ها تاثیرگذار خواهد بود .

,

این نماینده مجلس در پایان اظهار داشت :هر فردی با هر نوع سلیقه باید در انتخابات شرکت نماید و بهترین گزینه را از بین جناح ها ،احزاب و گروه هایی که می خواهند برای مردم کار انجام دهند و مشکلات و چالش های کشور را برطرف نمایند ، انتخاب کنند .

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه