اخبار داغ

توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) صورت گرفت؛

محموله 900کیلویی تریاک به مرکز کشور نرسید/باند بین المللی قاچاق مواد مخدر در جنوب کرمان منهدم شد

محموله 900کیلویی تریاک به مرکز کشور نرسید/باند بین المللی قاچاق مواد مخدر در جنوب کرمان منهدم شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب گفت: باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در جنوب استان کرمان منهدم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"رودبار ما"؛ جنوب کرمان بدلیل موقعیت جغرافیایی وهمجواری با استان های هم مرز با کشورهای افغانستان وپاکستان محل ترانزیت موادمخدر به سایر استان های کشور است با توجه به اقدامات پیشگیرانه دستگاههای مسئول در این منطقه عرصه فعالیت بر قاچاقچیان مواد مخدر روز به روز تنگ‌تر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

سهراب سالاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از انهدام یک باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در جنوب استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: در درگیری مسلحانه شامگاه گذشته در روستای چاه بلوچ سربازان گمنام امام زمان(عج)، یک باند بین المللی و فعال قاچاق مواد مخدر متلاشی و یک شرور مسلح به هلاکت رسید و خودوری آنها کشف و ضبط شد.

,

این مقام مسئول در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طی یکسری اقدامات فشرده اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان مشخص شد بخش عمده فعالیت اعضای این باند در کشور پاکستان بوده است.

,

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبارجنوب با اعلام اینکه اعضای این باند مجهز به انواع مختلف سلاح‌های جنگی بوده اند، تصریح کرد: قاچاقچیان قصد انتقال محموله سنگین ۹۰۰ کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک را به استان‌های مرکزی کشور را داشتند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان کرمان زمین‌گیر شدند.

,

این مقام قضائی خاطر نشان کرد: پس از شناسایی و رصد کامل فعالیت این باند، ضربه به این باند در دستور کار دستگاه اطلاعاتی و امنیتی استان قرار گرفت و شامگاه گذشته طی یک درگیری و تعقیب گریز مسلحانه که به مدت دو ساعت در منطقه چاه بلوچ از توابع شهرستان رودبار جنوب به طول انجامید، باند مذکور منهدم شد.

,

گفتنی است شهرستان رودبارجنوب در 330کیلومتری جنوب استان کرمان واقع شده است.

,

 

,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه