اخبار داغ

درخواست پدر شهید مدافع حرم در آستانه انتخابات

درخواست پدر شهید مدافع حرم در آستانه انتخابات
پدر شهید مدافع حرم گفت: به کسانی که چشم به بیگانگان دارند نباید رای داد، رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند به توان داخلی باید توجه کرد اما گاهی برخی ها حرف های دیگری می زنند و می گویند باید از سرمایه گذاری خارجی استفاده کنیم ، مطمعن باشید خارجی ها دنبال منافع خودشان هستند که 286 شبکه ماهواره ای بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شبانه روز در حال فعالیت هستند و 186 شبکه آن فارسی زبان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پدر شیهد مدافع حرم مهدی طهماسبی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری ثامن  اظهار داشت: خداوند انسان را خلق کرده تا به حد کمال برسد،  به حد کمال رسیدن هم به گوش دادن به فرامین ائمه و اولیاء خدا و به کار بردن عقل و تدبیر است، به همین خاطر انسان باید برای هر امر مهمی عقلش را به کار ببرد فرقی نمی کند در انتخاب همسر باشد در انتخاب یک زندگی سالم باشد ویا انتخاب آینده خودش باشد، در حال حاضر هم که بحث انتخابات را در پیش رو داریم نیاز است با بینش و بصیرت و شناحت کافی از  نامزدعای انتخابات داشته باشیم تا بتوانیم به درستی  انتخاب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری ثام,

وی بیان داشت: شهدا چشم انتظار هستند تا  درست انتخاب کنیم تا راه آنها به فراموشی سپرده نشود قطعا شهدا نظرشان این است کسی را انتخاب کنیم که پیرو ولایت فیقه  و گوش به فرمان امر رهبر باشد و گوش به سخنان دشمنان ندهند زیرا دشمنان به دنبالی نابودی اسلام و نظام جمهوری اسلام ایران است.

,

پدر شهید طهماسبی افزود:  دشمن هرگز به تعهداتش پایبند نبوده و همیشه در برخورد  با ایران با نیرنگ برخورد کرده است، نباید در ایران به هیچ وجه دو دستگی به وجود بیاد بلکه با اتحاد باید مردم در انتخابات شرکت کنند و راه شهدا را گم نکنند و آنچه که مورد رضایت خدا است انتخاب کنند نگاه کند ببینند کدام افراد در راه انبیا و اولیاء قدم بر میدارند و امنیت کشور را تامین می کنند و سپس انتخاب کنند.

,

طهماسبی تصریح کرد: به کسانی که  چشم به بیگانگان دارند نباید رای داد، رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند به توان داخلی باید توجه کرد اما گاهی برخی ها حرف های دیگری می زنند و می گویند باید از سرمایه گذاری خارجی استفاده کنیم ، مطمعن باشید خارجی ها دنبال منافع خودشان هستند که 286 شبکه ماهواره ای بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شبانه روز در حال فعالیت هستند و 186 شبکه آن فارسی زبان است.

,

وی خاطر نشان کرد: خداوند به همه ما عقل داده است و باید با بینش و بصیرت فردی را انتخاب کنیم که مورد رضایت امام زمان(عج) و شهدا باشد.

,

پدر شهید مدافع حرم بیان داشت: شهید مهدی در تمام انتخابات شرکت فعال داشت و همیشه سعی می کرد فردی را انتخاب کند که  در راه ولایت باشد و در راه آرمان های امام خمینی(ع) حرکت کند اگر متوجه می شد فردی می خواهد به بیگانگان توجه داشته باشد و نظر آن کاندیدا به سمت بیگانگان باشد و وی دنبال رابطه با آمریکا است قطعا به او رای نمی داد.

,

وی تاکید کرد: مهدی بسیار رئوف بود و در وصیت نامه اش هم نوشته بود اگر یک روزی این افراد در مراسم های ما شرکت کردند به آنها احترام بگذارید به آنها بی محلی نکنید در مراسم مهدی برخی از این آقایان هم آمدند و ما هم به این افراد طبق وصیت شهید مهدی احترام گذاشتیم.

,

طهماسبی اظهار داشت: مهدی بسیار پیرو ولایت فقیه بود و سعی می کرد به فرد اصلح رای بدهد و به دوستان و بستگان تاکید می کرد درست انتخاب کنند و به دیگران هم راهنمایی می داد العان هم که مهدی شهید شده من و خانواده سعی می کنیم به همان افرادی که بنا به گفته مهدی در خط ولایت فقیه هستند رای دهیم و ان شاالله بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه