اخبار داغ

با حضور چشمگیر در انتخابات؛

ان شاءالله در روز جمعه شاهد تغییر به نفع مردم خواهیم بود

ان شاءالله در روز جمعه شاهد تغییر به نفع مردم خواهیم بود
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور گفت: نیرو هایی که به خاطر برنامه های دکتر قالیباف پشت وی حرکت کردند، اگر بخواهند آن برنامه ها محقق گردد، با رای به جناب رئیسی محقق خواهد شد و ان شاءالله در روز جمعه شاهد تغییر به نفع مردم خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با کریمه اظهار داشت: حرکت جناب آقای قالیباف، بیانگر روحیه جهادی، انقلابی و ارزشی ایشان است. زیرا علی رغم شرایط مطلوب و رای بالایی که داشتند و با توجه به زحمات فراوانی که در این ایام کشیدند ایشان ایثار کردند و برای یک منفعت بالاتر، از منفعت شخصی چشم پوشی کرده و آنچه بود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم انقلاب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کریمه,

وی افزود: اقدام ایشان موجب وحدت در جبهه  انقلاب و افزایش رای جناب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی شد و یک شور و هیجان خاصی به جبهه انقلاب و طرفداران جناب آقای رئیسی بخشید.

,

ذوالنور ادامه داد: لذا ما از این به بعد شاهد افزایش رای جناب آقای رئیسی خواهیم بود و همه کسانی که به جناب آقای قالیباف ابراز علاقه کردند، یقینا پشت آقای رئیسی در خواهند آمد، زیرا نزدیکترین جریان و روحیه به ایشان، آقای رئیسی است.

,

وی خاطرنشان کرد: بنابراین نیرو هایی که به خاطر برنامه های دکتر قالیباف پشت وی حرکت کردند، اگر بخواهند آن برنامه ها محقق گردد، با رای به جناب رئیسی محقق خواهد شد و ان شاءالله در روز جمعه شاهد تغییر به نفع مردم خواهیم بود.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه