اخبار داغ

نماینده مردم تهران در مجلس نهم:

عدم فساد در رده های بالائی،محاسن اصولگرایان است/قالیباف با اتحاد تمام به نفع رئیسی کنار کشیده است

عدم فساد در رده های بالائی،محاسن اصولگرایان است/قالیباف با اتحاد تمام به نفع رئیسی کنار کشیده است
نماینده اسبق مجلس و فعال اقتصادی در جمع مردم خدابنده با اشاره به اینکه از محاسن اصولگرایی عدم وجود پنهانکاری و مفاسد در رده‌های بالا را می‌توان نام برد، اذعان کرد: برای ما منافع ملی اولویت دارد نه حزب و اشخاص؛ در مذاکرات ما می‌خواستیم هر امتیازی که می‌دهیم بتوانیم گشایش ایجاد کنیم و بازار را راه بندازیم، با آمار سازی که درد ما دوا نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،الیاس نادران نماینده اسبق مجلس و فعال اقتصادی به حمایت از حجت الاسلام رئیسی در جمع مردم شهرستان خدابنده حضور یافت و در مسجد زینبیه شهر قیدار به ایراد سخن پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

نادران در این نشست بصیرتی و روشنگری اظهار کرد: قالیباف علی رغم اینکه در نظرسنجی‌ها آرای خوبی داشت یک حرکت انقلابی کرد و بسیاری از افراد تکلیف‌شان مشخص شد و آراء به نفع رئیسی برگشت خورد؛ خوشبختانه در بسیاری از شهرستان‌ها این موج مثبت را به وضوح مشاهده می‌کنیم.

,

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با بیان اینکه اتحاد قالیباف و رئیسی باعث می‌شود کسانی که در شهرستان‌ها از روحانی ناراضی بودند بهتر تصمیم بگیرند و بدون هیچ تردیدی تکلیف خودشان را مشخص کنند، خاطرنشان ساخت: در تهران نیز افراد تاثیرگذار زیادی بوده‌اند که رای به نفع جبهه انقلابی خواهند داد و تردیدی برای آن‌ها باقی نمانده و دو دلی‌‌ها مرتفع شده است.

,

وی توضیح داد: آنچه که براساس مناظرات سوم و هیجانات ناشی از آن نظرسنجی‌ها را به نفع روحانی تغییر داده بود از عصر روز شنبه برگشت و نظرسنجی‌ها به شکل معناداری تغییر پیدا کرد، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که آرای روحانی در حال نزول شدید است؛ ما باید تلاش کنیم همچنان نامزد ما با فاصله‌ی معناداری برگزیده شود و نارسایی‌های به وجود آمده به نفع مردم مرتفع گردد.

,

*کسانی که زندگی اشرافی دارند از حال مردم باخبر نیستند

,

نادران با اعلام اینکه بحث‌های اساسی که در مجلس مطرح بود این است که کشور را می‌شود بهتر از این اداره کرد، تصریح کرد: کسانی که زندگی و اخلاق اشرافی دارند درکی از زندگی مردم ندارند و کسی باید رئیس جمهور شود که این مشکلات را لمس کرده باشد.

,

وی متذکر شد: تفکر اشرافی و نگاه غلط به اقتصاد وضع را به همان جا رساند و این افراد امروز در دولت آقای روحانی حضور دارند؛ نگاه مدیران دولت روحانی اشرافی است، وزرایی که امکانات در دست دارند هیچ درکی از وضعیت محرومین ندارند.

,

نادران بیان داشت: اقبال به خادمین مردم زیاد است و خدا دل‌های مردم را به سمت خادمین واقعی خود برگردانده است و امیدواریم وعده‌ی الهی در پیروزی مومنین محقق شود و ۲۹ اردیبهشت فرصتی برای بازگشت نیروهای انقلاب به صحنه خدمت باشد.

,

وی تاکید داشت: برای ارزیابی باید تمام دولت‌ها را لحاظ کرد نه اینکه فقط سال‌های بحرانی را در سال ۹۰ و ۹۱ ببینیم و بقیه سال‌های پس از انقلاب را نبینیم؛ سرمایه گذاری خارجی در دولت روحانی نصف دولت احمدی نژاد هم نیست.

,

* از محاسن اصولگرایان همین بس که فساد در رده های بالایی ندارند

,

نادران با اشاره به اینکه از محاسن اصولگرایی عدم وجود پنهانکاری و مفاسد در رده‌های بالا را می‌توان نام برد، اذعان کرد: حتی یک پرونده می‌توانید از اصلاحات پیدا کنید که فساد افراد خود را پیگیری کرده باشند؟ برای ما منافع ملی اولویت دارد نه حزب و اشخاص؛ در مذاکرات ما می‌خواستیم هر امتیازی که می‌دهیم بتوانیم گشایش ایجاد کنیم و بازار را راه بندازیم، با آمار سازی که درد ما دوا نمی‌شود.

,

*رئیسی از بسیاری از پرونده‌های آقایان خبر دارد

,

وی بیان داشت: روحانی باید به خاطر لباس روحانیت خود بیشتر تقوا داشته باشد، هیچ کس از مقدسات نمی‌تواند بهره ببرد و از زمان ثبت نام ریاست جمهوری رئیسی به مشهد نرفته است.

,

این فعال سیاسی تصریح کرد: آدمی با سابقه‌ی رئیسی نیازی به خرج از استان قدس ندارد ولی مسئله این است که رئیسی از بسیاری از پرونده‌ها خبر دارد و دستش پر بود اما از آیت الله بهشتی یاد گرفته است که در بعضی موارد سکوت کند.

,

*قالیباف با اتحاد تمام به نفع رئیسی کنار کشیده است

,

وی افزود: قالیباف بی‌برنامه و به صورت ساده کنار نرفت و نیکزاد مسئول ستاد رئیسی سمتش را به دهقانی رئیس ستاد قالیباف واگذار کرد تا این اتحاد شکل بگیرد و عدم حضور قالیباف در تبریز به دلیل همراهی وی با رئیسی در اصفهان بود.

,

نادران در پایان سخنان خود در رابطه با سند ۲۰۳۰ هم گفت: یونسکو به طور دربست در اختیار صهیونیست‌ها است و سند ۲۰۳۰ اولین اثر مخربی که دارد از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ها می‌باشد، امضای این سند خیانت بزرگی در حق کشور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه