اخبار داغ

در بیانیه ای؛

روحانیون استان بوشهر از حجت الاسلام رئیسی حمایت کردند

روحانیون استان بوشهر از حجت الاسلام رئیسی حمایت کردند
روحانیون استان بوشهر در بیانیه ای حمایت خود از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دورازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز روحانیون استان بوشهر در بیانیه ای حمایت خود از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دورازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ,

در این بیانیه آمده است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم
 

,
,

الحمد لله رب العالمین و صل الله علی محمد و آله الطاهرین سیما بقیه الله فی الارضین و لعنه الله علی اعدائهم اجمعین

,

« إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلى أَهلِها  »

,

تاریخ پرشکوه مردم ولایتمدار استان دارالحماسه بوشهر، سراسر جلوه گاه بصیرت، بیداری و پایداری در قبال استکبار جهانی و استبداد ستم شاهی و سرشار از آثار اسلامی و فرهنگی است.

,

عالمان بزرگی همچون حضرات آیات سید عبدالله بلادی، سید مرتضی اهرمی، سید علی نقی دشتی، حجت بوشهری، مجتهد برازجانی و دیگر ستارگان پرفروغ جهان اسلام، همواره محور هدایت جامعه به سمت اسلام مداری و انقلابی بودن و پرچم دار مبارزه با متجاوزان بیگانه بوده اند.

,

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری امام راحل عظیم الشان، پایان بخش ظلم استبداد و وابستگی و آغازی برای تحقق حکومت اسلامی و استقلال و آزادی می باشد، که هم اینک مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «ادام اللهُ ظلَه العالی»، آن کشتی انقلاب را با صلابت مثال زدنی به پیش می برد و آن را از طوفان های فتنه و حوادث و تهاجمات سخت و نرم با سلامت به ساحل پیشرفت و عدالت رهنمون می نماید.

,

هم اینک که انقلاب اسلامی ایران در برهه ایی خاص از حیات خود و به فرموده رهبر عظیم الشان در مرحله تاسیس دولت  و تمدن اسلامی قرار گرفته است و نقش ریاست جمهور بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد، روحانیت ولایتمدار استان بوشهر با تأسی از فرمان مقام معظم رهبری همگان را به حضور حداکثری دعوت می نماید و حمایت قاطع خود را که از بررسی های لازم نشأت گرفته است از حضرت آیه الله سید ابراهیم رئیسی « دامت برکاته العالیه » که به فرموده مقام معظم رهبری برخوردار از صلاح و امانت و کارآزموده در مدیریتهای کلان و دارای شرایط لازم و کافی در عرصه ریاست جمهوری است، اعلام می دارد.
در پایان موفقیت ایشان را از خداوند متعال خواستاریم و تا رسیدن به اهداف عالی نظام اسلامی در عرصه های گوناگون مورد نیاز نظام، استوار خواهیم ماند.

,
,

روحانیت ولایتمدار استان بوشهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه