اخبار داغ

حال و هوای کاندیداهای بزک کرده شورای شهر

پوسترهایی که تابو می شکنند/وقتی فتوشاپ، رای آور است

پوسترهایی که تابو می شکنند/وقتی فتوشاپ، رای آور است
استفاده زیبایی ذاتی و یا زیبایی به کمک فتوشاپ نیز به موضوعی غیر قابل انکار در تبلیغات کاندیداهای شورای شهر تبدیل شده است و معلوم نیست که چنین دختران و زنان بزک کرده ای که حتی حریمی برای خود در جامعه قائل نمی شوند، چگونه قرار است حرمت زنان و دختران با حیا یک شهر را با برنامه های خود حفظ کنند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم زنجان، فضای انتخاباتی بین کاندیداهای شورای شهر برای رسیدن به کرسی های شورا در هر شهر شور انتخاباتی ویژه ای را در کنار تبلیغات پرهیجان ریاست جمهوری به شهرها داده است و طوری که کمتر خانواده ای را می توان پیدا کرد که به طور مستقیم به حوزه تبلیغات کاندیداهای شورا های شهر به علت حضور اقوام نزدیک یا دور ورود پیدا نکرده باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم زنجان,

در استان زنجان نیز مانند همه شهرهای دیگر از افراد بیکار و غیر متخصص گرفته تا پسران و دختران مجرد با اعتماد به نفس بالا و صرفا با اتکاء به مدارک خود در این حوزه ورود پیدا می کنند تا شانس خود را برای کسب شغلی آبرومند امتحان کنند و یک شبه ره صد ساله را طی کرده و به مدارج بالا برسند و کرسی شورا را به محلی برای آزمون و خطا برای کارهای خود قرار داده و اسباب ایجاد معضلات مختلف  شهری در حوزه های مختلف را بعلت نداشتن تخصص و تجربه کافی را برهم زنند .

,

موضوع آن وقت بغرنج می شود که در هر شهری و علی الخصوص در شهر زنجان در هر دوره ای افرادی کم تجربه و از آن بدتر دخترانی که صرفا به کمک فیگور، پول و زیبایی به کمک فتوشاپ وارد حوزه مدیریت شهری که بالاترین سطح مدیریتی  را بعلت انتخاب شهردار و نظارتی  بر عهده دارند، می شوند و چهار  سال یک شهر را  در بهترین حالت راکد نگه می دارند و گاهی هم به عقب برمی گردانند .

,

در یک کلام می توان گفت فضای تبلیغاتی در انتخابات شوراهای شهر به شدت کثیف و آلوده است و کاندیداها به هر شکلی می خواهند خود را برای مردم معرفی کنند و جنگ نابرابری بین افراد متخصص و متعهدی که از بودجه کمی برای تبلیغات برخوردار هستند با افراد پولدار و زنان بزک کرده وجود دارد و شام و ناهار دادن‌ها، تبلیغات میدانی، بنرهای سربه فلک کشیده، پوسترهای رنگارنگ آویزان بر در و دیوار شهر و ... همه و همه برای تطمیع مردم و تحریک به رأی دادن به کاندیداهای خاص توسط سرمایه داران  در راستای همین جنگ نابرابر دارا و ندار و همچنین جنگ نابرابر بین متخصص و غیر متخصص می باشد .

,

جَنگ پول و زیبایی فتوشاپی با تخصص و برنامه در انتخابات شورای شهر

,

فاصله  چند ده میلیونی و گاهی چند صد میلیونی  هزینه تبلیغاتی عده‌ای از کاندیداها با هزینه های شفاف و قابل رؤیت 3 تا ۷ میلیونی برخی از کاندیداها با برنامه و مورد وثوق خواص شهر، قابل قیاس نیست اما متأسفانه جنگ پول و بی‌پولی و بزک کرده و بزک نکرده دارد حرف اول را برای رسیدن به شهری زیبا با شورای شهری زیبا می‌زند.

,

اما جای سوال است که چه عاملی باعث می شود که چنین هزینه های گزافی برای رسیدن به پستی که  حتی در دوره چهارساله نیز پول تبلیغات آن چنانی را  نیز تامین نمی کند را  برای برخی کاندیداها توجیه پذیر کند؟ آیا غیر این است که این افراد قطعا به دنبال منافع شخصی خود و یا اطرافیان خود در دوره چهار ساله خواهند بود ؟

,

استفاده زیبایی ذاتی و یا زیبایی به کمک فتوشاپ  نیز به موضوعی غیر قابل انکار در تبلیغات کاندیداهای شورای شهر تبدیل شده است و معلوم نیست که چنین دختران و زنان بزک کرده ای که حتی حریمی برای خود در جامعه قائل نمی شوند، چگونه قرار است حرمت زنان و دختران با حیا یک شهر را با برنامه های خود حفظ کنند .

,

نتیجه جنگ پول،تخصص و زیبایی با تجربه‌های مدیریتی و کارآمدی، تنها به ضرر شهر و آینده فرزندان یک شهر منجر شده و شهری که به اندازه کافی عقب مانده و هزار راه نرفته دارد و برای آبادی خود و شهروندانش به شورای شهری کارآمد و شایسته سالار و نه شورای شهری زیبا و بزک کرده  نیاز دارد در باتلاق افرادی ناکارآمد دست و پا خواهد زد .

,

به راستی اگر ما بخواهیم فردی را برای مدیریت یک مجموعه کوچک ، یا برای نگهبانی یا برای نگهداری کودکمان استخدام کنیم، اولین چیزی که می‌پرسیم چیست؟ آیا غیر از این است که  سؤال می‌کنیم آیا آن فرد در حوزه کاری شرکت تخصص دارد یا اصلاً چیزی از نگهبانی و اصول آن می داند  یا دانش و توانایی نگهداری از کودک را دارد؟

,

فاجعه آن زمانی رخ می دهد که ما صرفا افرادی را که تبلیغات گسرده انجام داده و یا از زیبایی آنچنانی برخوردار بوده را به افراد متخصص، با برنامه و متعهد ترجیح می دهیم و بعد از چند روز خودمان اولین کسی می شویم که به نحوه مدیریت شهری معترض می شویم و اینجا است که تازه می فهمیم چه ظلمی به شهر و حتی نسل آینده خودمان کرده ایم و چهار سال باید چوب این اشتباه خود را بخوریم و البته جالب این است که در دوره های بعدی نیز دوباره از این مسیر ضربه می خوریم .

,

در انتخابات شورای شهر اینکه  به اصولگرا رأی می‌دهیم یا به اصلاح‌طلب یا هر کس دیگری، یک ملاک را از یاد نبریم: «آیا این آقا یا خانم اصلاح‌طلب یا اصولگرا یا مستقل، علم و تجربه مدیریت شهری را می‌داند و نیاز مردم را به واقع درک کرده و راهکار آن را می‌داند یا خیر»؟

,

اگر بدانیم و دانسته به افراد ناکارآمد رای بدهیم باید منتظر رخ دادن پلاسکوهای متعدد در شهرهای خودمان باشیم و خودمان را به جای مسئولان بازخواست کنیم .

,

جناح های مختلف سیاسی نیز باید بدانند که رای مردم حق الناس است و لذا نباید صرفا با متوسل شدن به ترفندهای مختلف تبلیغاتی و قراردادن افراد نارکارآمد به دنبال رای آوری کاندیداهای جناح خود باشند بلکه باید ضمانت دهند که افرادی که معرفی کرده اند افرادی متعهد، متخصص و با تجحربه هستند و قطعا گره های کور شهر را باز خواهند نمود .

,

در یک کلام شهری زیبا و اسلامی زمانی ساخته می شود که شورای شهری انقلابی، مومن، متخصص، کارآمد و هماهنگ با سایر اعضای شورا و ادارات شهر داشته باشد .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه