اخبار داغ

آمادگی کامل پلیس استان مرکزی در تامین امنیت انتخابات

آمادگی کامل پلیس استان مرکزی در تامین امنیت انتخابات
فرمانده انتظامی استان مرکزی از برنامه ریزی جامع و آمادگی پلیس استان در تامین امنیت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات  پیش رو گفت: انتخابات یکی از ارکان مردم سالاری دینی است و حضور حماسی مردم در انتخابات مختلف در نظام جمهوری اسلامی همواره مایه عزت ملی و یکی از پدیده‌های حماسه  آفرین بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

عزیزی با اشاره به ماموریت نیروی انتظامی در حفظ و برقراری امنیت انتخابات اظهار کرد: مشارکت مردمی در انتخابات مستلزم بسترسازی نظم و امنیت مطلوب توسط دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است که بخش مهم و خطیری از این مسئولیت بر عهده ناجا قرار دارد. در سطح استان از ماه‌ها قبل برنامه ریزی‌ها در جلسات کارشناسی و با همکاری و هماهنگی دیگر دستگاه‌های مسئول انجام شده است.

,

وی با اشاره به برنامه‌ریزی کامل دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: در جلسات هماهنگی و کارشناسی، همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در سطح استان فراهم شده است.

,

عزیزی افزود:‌ در این دوره از انتخابات تعداد کل شعب اخذ رأی استان شامل یک‌هزار و ۷۰  شعبه و  تعداد صندوق‌های اخذ رأی نیز یک‌هزار و ۸۰ صندوق اخذ رأی خواهد بود که این تعداد شامل ۶۸۹ صندوق ثابت و ۳۹۱  صندوق سیار است.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به بهره گیری از توان بسیج و سپاه در تأمین بخشی از امنیت صندوق‌های اخذ رأی تصریح کرد: از مجموع یک هزار و ۷۰ شعبه اخذ رأی، تعداد ۶۹۳ شعبه اخذ رأی توسط کارکنان فرماندهی انتظامی استان تأمین امنیت می‌شود و برابر هماهنگی‌های انجام شده با سپاه روح‌الله استان، امنیت تعدادی از  شعبات به این نهاد محول شده است که در این بخش  از ظرفیت پاسداران، سربازان و نیروهای بسیجی در تأمین امنیت این شعبه‌ها استفاده می‌شود.

,

وی بیان کرد: نیروی انتظامی استان قبل، حین و بعد از انتخابات نیز با بهره‌گیری از تمام توان خود ضمن تأمین نظم و امنیت انتخابات با هرگونه فعالیت‌های مغایر با آرامش و تخلفات احتمالی انتخاباتی در چارچوب قانون برخورد می‌کند.

,

عزیزی در ادامه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در تأمین امنیت خارج از شعب اخذ رأی نیز اشاره کرد و گفت:‌ در هماهنگی‌های انجام شده، ایستگاه‌های بازرسی در سطح استان با همکاری سپاه روح الله استان از یک روز قبل از انتخابات برقرار خواهد شد و شهروندان نیز لازم است در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: از کاندیداها و ستادهای انتخاباتی می‌خواهیم که در چند روز باقیمانده نیز مقررات و قوانین انتخاباتی را به ‌نحو احسن رعایت کنند. همچنین از مردم  شریف استان می خواهیم که با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی، مانند دوره‌های پیشین انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان نظام بکوبند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه