اخبار داغ

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی سرایان:

کارگاه آموزشی آشنایی با اکوتوریسم در سرایان برگزار شد

کارگاه آموزشی آشنایی با اکوتوریسم در سرایان برگزار شد
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی سرایان از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با اکوتوریسم و حفظ منابع طبیعی، محیط زیست و اکوسیستم منطقه به عنوان یکی از اولویت‌های توسعه صنعت گردشگری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سرایان بیدار، محمد عرب مسئول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان سرایان گفت: اولین کارگاه آموزش آشنایی با اکوتوریسم و مفاهیم اولیه گردشگری، ارتباط صصمیمانه و صحیح با گردشگران و ... با حضور مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مدیران واحدهای اقامتی و پذیرایی و پرسنل واحدهای گردشگری و نمایندگان روستاها و مناطق دارای قابلیت گردشگری در محل فرمانداری سرایان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار،,

 

,

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته این دوره آموزشی در شهر سرایان و برای آموزش فعالان گردشگری با ارائه مطالب و سرفصل‌هایی در مورد اهمیت منابع طبیعی و محیط زیست و حفظ اکوسیستم، مهمان‌نوازی، معرفی شاخه‌های مختلف و مدرن گردشگری و خواسته‌های گردشگران، نحوه ارتباط برقرار کردن صمیمانه با گردشگران با حفظ سنت‌ها و فرهنگ منطقه و با هدف تاثیرگذاری مثبت و ... با شرکت 25 نفر برگزار شد.

,

 

,

محمد کریمی فرماندار سرایان در جمع شرکت‌کنندگان این کارگاه گفت: هنوز باور نکرده‌ایم که گردشگری باعث تحول در حوزه صنعت، فرهنگ و ... می‌شود و باید باور کنیم که اتکا به نفت در آینده برای ما مشکل‌ساز خواهد شد چراکه انرژی‌های پاک جایگزین نفت شده‌اند و یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های کشور و منطقه ما گردشگری بسیار متنوع و صنایع دستی است.

,

 

,

وی افزود: اقدامات خوبی در حوزه گردشگری شهرستان صورت گرفته اما باید بیشتر کار شود؛ در محل اقامتگاه‌های بوم‌گردی شهرستان فروشگاه صنایع دستی و سوغات محلی از ضروریات است چراکه بهترین زعفران با میزان رنگدانه 115 و بهترین عسل منطقه علاوه بر صنایع دستی در شهرستان تولید می‌شود.

,

 

,

فرماندار سرایان همچنین بر اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم که بهترین شیوه دموکراسی و تقویت نظام جمهوری اسلامی است تأکید کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه