اخبار داغ

سید مرتضی جوادی نامزد شورای شهر شاندرمن:

برای مال اندوزی نیامده ام / باید از پیمانکاران بومی در پروژه ها استفاده کرد

برای مال اندوزی نیامده ام / باید از پیمانکاران بومی در پروژه ها استفاده کرد
نامزد شورای شهر شاندرمن گفت: در پروژه های شاندرمن چرا شهرداری نباید از پیمانکاران بومی استفاده ببرد؟ چرا باید از صومعه سرا و رضوانشهر پیمانکار بیاوریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ماسال نیوز؛ سید مرتضی جوادی نامزد شورای شهر شاندرمن در سخنرانی عمومی عصر دیروز گفت: شهر شاندرمن واقعا پتانسیل های خوبی دارد. از شما مردم شاندرمن می خواهم که به شورایی رای دهید که برای اولین بار بتواند قدم های مثبتی بردارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ماسال نیوز,

وی افزود: آزموده را آزمودن خطاست. امروز باید دست جوانان را بگیریم تا شورای خوبی داشته باشیم. اگر به من رای بدهید میتوانم شهردار خوبی انتخاب کنم. در پروژه های شاندرمن چرا شهرداری نباید از پیمانکاران بومی استفاده ببرد؟ چرا باید از صومعه سرا و رضوانشهر پیمانکار بیاوریم.

,

 

,

جوادی خاطر نشان کرد: جوانان ما چرا باید پارک خوب نداشته باشند تا اوقات فراغتشان را بگذارنند؟ باید به برادران خوبمان آقای ایرانی، آقای بخشی زاده، آقای احمدی توجه کنیم. دست در دست هم بدهیم و به افرادی متخصص رای بدهیم.

,

نامزد شورای شهر شاندرمن اظهار داشت: سرمایه گذاران خوبی داریم بیاورید آنها را و استخر شهر را به مجموعه گردشگری تبدیل کنیم.  برای یک بار هم شده باید یک دگرگونی در شورای شهر و شهرداری ایجاد کنیم. من از جانبازان جنگ هستم و امتحان خود را در زمان جنگ پس داده ایم. نیامده ام که مال اندوزی کنم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه