اخبار داغ

دکتر فاطمه محمدبیگی:

کاندیدای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر قزوین نشده‌ام

کاندیدای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر قزوین نشده‌ام
دکتر فاطمه محمدبیگی با اشاره به تشابه اسمی یکی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر با ایشان، خاطرنشان کرد: جایگاه و اهمیت شورای شهر در نوع خود بسیار مهم است اما به دلایل متعددی در انتخابات شورای شهر قزوین شرکت نکرده‌ام.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر فاطمه محمدبیگی، دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین در گفت‌وگو با  صبح قزوین با  اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: به دلیل سابقه حضور در رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوستان انقلابی بسیار مصر بودند که امسال در انتخابات شورای شهر شرکت کنم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: جایگاه و اهمیت شورای شهر در نوع خود بسیار مهم است اما به دلایل متعددی قصد حضور در انتخابات شورای شهر را نداشتم و هم‌اکنون در عرصه سلامت، طب سنتی و دانشگاه در خدمت مردم هستم. 

دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین با اشاره به تشابه اسمی یکی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر با ایشان، خاطرنشان کرد: از روزی که اسامی کاندیداهای محترم اعلام شد؛ مطلع شدیم که خانم فاطمه محمدبیگی از فعالان فرهنگی استان، یکی از کاندیدای انتخاباتی شورای شهر شدند. 

وی ادامه داد: ضمن تبریک به این کاندیدای انتخابات شورای شهر و آرزوی توفیق در خدمتگزاری به مردم، اما به دلیل تشابه اسمی، حدود یک ماهی است که مراجعات متعدد مردمی دارم و دوستان زیادی هم تماس گرفته و عنوان می‌کنند که ما می‌خواهیم به شما رای دهیم از این رو برای اینکه اشتباهی صورت نگیرد و با توجه به اینکه هویت‌های حقیقی و حقوقی ما مجزا است؛ اعلام کردیم که این مورد فقط تشابه اسمی است. 

در فضای سیاسی هیچ چیز به اندازه تقوا مورد نیاز نیست
محمدبیگی تصریح کرد: به نظر من هر چه در فضای انتخاباتی صریح‌تر، واضح‌تر و شفاف‌تر حرکت کنیم به نفع خود و دیگران است و مردم نیز دچار اشتباه نمی‌شوند و هر اندازه که صادقانه با مردم برخورد کنیم و نیتمان نیز خالص باشد مردم نیز به صداقت و نیت خالص ما پاسخ خواهند داد. 

وی در ادامه بیان کرد: تقوای الهی را باید رعایت کنیم و اخلاق مداری، قانون‌مداری و صداقت با مردم را پیشه و منش خود قرار دهیم و همواره خدا را حاضر و ناظر بر اعمالمان ببینیم چراکه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی مختلف می‌آیند و می‌روند اما آنچه می‌ماند خدمتگزاری به مردم و طعم شیرین رضایت مردم و خداوند است. 

دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین تاکید کرد: در فضای سیاسی هیچ چیزی به اندازه تقوا مورد نیاز نیست زیرا چنین فضایی می‌تواند آماجی از دروغ‌ها، تهمت‌ها و فتنه انگیزی‌ها باشد و از سوی دیگر در سناریوی اسلامی خود فضای شور و نشاط و ترویج خدمت به مردم، نوع دوستی و بشر دوستی باشد. 

وی در ادامه گفت: از همه آحاد جامعه تقاضا دارم که با حضور حداکثری پای صندوق رای حاضر شوند و مبنای انتخابشان را نیز بیانات مقام معظم رهبری و آیات الهی و احکام دین مبین اسلام قرار دهند و کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

محمدبیگی بیان کرد: به کسانی باید رای دهیم که حافظ امنیت و منافع ملی کشور باشند و با رفتار صادقانه، به مردم وعده‌های پوچ و توخالی ندهند. 

این مسئول خاطرنشان کرد: ما در مقابل رأیی که می‌دهیم مسئولیم و باید پاسخگو باشیم و قطعا حضور گسترده در انتخابات و انداختن رای در صندوق آراء، رأی به استحکام نظام جمهوری اسلامی و موجب قدرت و قوت گرفتن کشور در منطقه و جهان بوده و باعث شکوفایی و رونق اقتصادی و اجتماعی و پیشرفت و حرکت به سمت تمدن اسلامی خواهد بود. 

کاندیداهای انتخاباتی باید داشته‌های علمی و برنامه‌های خود را ارائه دهند
وی تصریح کرد: به عنوان دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان از همه کاندیداهایی که حجب و حیای سیاسی و اسلامی را رعایت می‌کنند و صادقانه با مردم برخورد می‌کنند و همچنین کاندیداهای خانمی که حجاب خود را به رخ بیگانگان می‌کشند، تشکر می‌کنم. 

محمدبیگی ادامه داد: وقتی تصاویر برخی کاندیداهای خانم را می‌بینم که با حجاب کامل اسلامی عکس گرفته‌اند به خود می‌بالم که چنین بانوان فعالِ محجب و با عزت بالا در صحنه سیاسی شرکت کرده‌اند. 

دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین اضافه کرد: همچنین به عنوان دبیر بنیاد عفاف و حجاب تذکری هم به کاندیداهایی می‌دهم که ساختار شکنی کرده و با پوشش‌های نامتعارف و غیرمعمول، فضای انتخاب اصلح را به سوی فضای انتخاب جنسیتی یا براساس معیارهای نامناسب می‌کشانند. 

وی تصریح کرد: هراندازه که رفتار کاندیداها با مردم ظاهرگرایانه باشد ممکن است که مردم به این سمت سوق پیدا کرده و یا موجب هدایت غلط جوانان به سوی یک سری کاندیداها شوند. 

محمدبیگی گفت: کاندیداهای انتخاباتی باید داشته‌های علمی و برنامه‌های خود را ارائه دهند و محتوای کاری و سابقه اجرایی خود را بیان کنند و از ایجاد فضاهای نامناسب و خلاف شئون اسلامی بپرهیزند. 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه