اخبار داغ

قهرمان شعبانپور نامزد شورای شهر شاندرمن:

۵۰۰ تن قیر رایگان گرفتیم اما معلوم نشد کجا ریختند

۵۰۰ تن قیر رایگان گرفتیم اما معلوم نشد کجا ریختند
نامزد شورای شهر شاندرمن گفت: نماینده شهر را دعوت کردیم به شهرداری و در نتیجه بیش از 500 تن قیر مجانی گرفتیم اما به علت عدم مدیریت نمی دانم این آسفالت کجا ریخته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ماسال نیوز؛ قهرمان شعبانپور نامزد شورای شهر شاندرمن در سخنرانی عمومی روز گذشته در شاندرمن گفت: اینک برای سومین بار کاندیدا شده ام و با عنایت الطاف الهی و همراهی شما امیدوارم بار دیگر انتخاب شوم و در راستای عدالت و توسعه گام بردارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ماسال نیوز,

وی افزود: امروز مردم می پرسند دو دوره تو را انتخاب کردیم چه کردی؟ میگویم که شعبانپور شما در این مدت کارهای زیادی را انجام داده است. زمانی ورود کردیم به شورا که بودجه ما ۲۰۰ میلیون تومان بود امروز این بودجه به ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است. در دوران ریاست  و نایب رئیسی بنده ، با تمام عزیزانی که در محدوده شهر زمین داشتند رایزنی کردیم و امروز نزدیک به ۴۰۰ قطعه زمین در شهر داریم که مهاجرت نکنند. چون در تحریم اقتصادی بودیم نتوانستند در بخش مسکن وام بگیرند.

,

 

,

شعبانپور خاطر نشان کرد: در مورد بازگشایی خیابانها خیلی کارها کردیم. ولی باید کسی باشد که تخصص داشته باشد. به عنوان نماینده شما در طرح جاکع حضور داشتم. ۲۰ نفر از کارشناسان که از تهران آمده بودند من از حقوق شما دفاع کردم. در سال ۸۶ من به عنوان نماینده شما بودم در بررسی طرح جامع و با آنان رایزنی کردم و برای آن ۲۰ نفر کارهایی کردم که بگویم جوانان ما ورود به شهر کرده اند و خانه ندارند. توانستیم ۵۰ هکتار از زمین های مزروعی را به مسکونی تبدیل کردیم. همه شما ناراحتبودید که زمین برای ساخت و ساز نیست اما ما بخش عمده ای را حل و فصل کردیم. قسمت عمده ای از زمین ها آزاد شدند.

,

نامزد شورای شهر شاندرمن ادامه داد: با غالب مسئولین شهرستان رابطه داشته ام. چه کسی پیش من آمده و مشکلاتش را پیگیری نکرده ام؟ اگر سازمان شهرداری ها و نماینده شهر ما کمک نمی کرد شهرداری شاندرمن در حال ابطال بود. بیش از ۱ میلیارد و خرده ای به ما کمک مالی کرده است. ولی نمی دانم شهر چرا به این وضعیت است؟ حالا بماند.

,

وی افزود: نماینده شهر را دعوت کردیم به شهرداری و در نتیجه بیش از ۵۰۰ تن قیر مجانی گرفتیم اما به علت عدم مدیریت نمی دانم این آسفالت کجا ریخته شده است. من پیگیر این قضیه هستم و مطمئن باشید اگر انتخاب شوم مجددا پیگیری می کنم. در سایت ها به من تهمت می زنند که من سیاهنمایی میکنم. من اعتقاد دارم با کسی تعارف نباید داشت باید از حقوق مردم دفاع کرد.

,

شعبانپور با اشاره به حقوق معوقه کارکنان شهرداری گفت: من باید صدای مردم را برسانم. استانداری مهم گفتند حقوق و بعد زباله. در مورد زباله مدتی بردند برای سراوان اما مدتی هم در جاهای مختلفی می ریختند و رویش گل می ریختند. متاسفم. بخاطر شهرهایم به بازداشتگاه احضار شدم. برادران من مهندس فنی پرونده ای که سازه ای وجود ندارد را می آورد به کمیسیون. سازه نیست و پرونده را آورده امضا کردم و بعد تحریک میکنند تا به داگاه بکشانندم.خداروشکر حکم برائت صادر شد.

,

عضو شورای شهر شاندرمن با اشاره به باندهای مافیایی در شهر اظهار داشت: در این ۱۰ سال که عضو کمیسیون ماده ۱۰۰ بودم کمک های زیادی به مردم کردم. میدان آرش را ببینید میدان آرش را خودمان حاشیه اش را باز کردیم اما حق و حقوقش را دادیم. حقوق هیچکس را ضایع نمی کنم و با شما مردم هستم.  ما ۱۴ هزار اصلاح و توسعه شکبه انجام دادیم. تمام روستاها اطراف را لوله کشی کردیم. جانم را فدای مردم خواهم و در کنار شما هستم.

,

وی افزود: اتحاد و همدلی بین اعضا، آُسیب شناسی نقاط کور شهر، طرح بام سبز شاندرمن از چاله سرا به ارتفاعات سیاهمرد، سازماندهی بازار هفتگی از جمله کارهایی است که قول نمی دهم اما برایشان تلاش میکنم.

,

شعبانپور با اشاره به اهمیت ورزش گفت: همیشه همراه ورزشکاران بوده ام. از دادستان شهرستان میخواهم که نظارت دقیق داشته باشند تا جلوی تخلفات گرفته شود.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه