اخبار داغ

شاعر طنزپرداز کشور :

حضور حداکثری مردم، نقطه اتکا قدرت دولت آینده است

حضور حداکثری مردم، نقطه اتکا قدرت دولت آینده است
شاعر طنزپرداز کشور گفت: دشمن می‌خواهد ما کمترین حضور را در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم؛ اما حضور پررنگ مردم در انتخابات قدرت دولت آینده را تضمین می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم رفیعا درگفتگو با خبرنگار مشهد پیام در رابطه با نقش حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد: من حقیقتا معتقدم حضور حداکثری مردم با هر عقیده و نظری که باشند، می‌تواند سرنوشت کشور را تغییر دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام,

 

,

وی ادامه داد: چنانچه ما هنرمندان که ادعا روشنفکری داریم پای صندوق‌های رای نرویم، افرادی که شاید از لحاظ سیاسی عمیق و جدی نیستند، امکان دارد فرد نالایقی را انتخاب کنند و سرنوشت چهار سال کشور به بازی گرفته شود.

,

 

,

شاعر طنزپرداز کشور بیان کرد: به نظر من مردم با هر دیدگاهی، مخصوصا افرادی که برای جامعه دغدغه دارند باید به پای صندوق‌های رأی بروند تا این حضور حداکثری باعث بیمه نظام شود.

,

 

,

رفیعا بیان کرد: اصلا بحث اینکه چه کسی انتخاب شود نیست، بلکه این حضور حداکثری آن هم جلوی چشم مجامع بین‌المللی و قدرت‌های بزرگ دنیا که می‌خواهند مردم کمترین حضور را در انتخابات داشته باشند مهم است؛ چراکه این حضور نقطه اتکا قدرت دولت آیند خواهدشد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه