اخبار داغ

رئیس بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی:

تفکر، اندیشه و اقدام انقلابی در راه خدا از ویژگی‌های «معتمدین انقلاب» است

تفکر، اندیشه و اقدام انقلابی در راه خدا از ویژگی‌های «معتمدین انقلاب» است
رئیس بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی گفت: تفکر، اندیشه و اقدام انقلابی در راه خدا، داشتن دغدغه فرهنگی ، احساس مسئولیت به نظام و در پی منافع حزبی نبودن از جمله ویژگی‌های «معتمدین انقلاب» است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی شریعت تبار، رئیس بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی در گفتگو با صبح توس؛، اظهار کرد: انتخابات کنندگان و انتخاب شوندگان باید انتخابات را نوعی امانت الهی بدانند تا اینکه امانت به اهلش سپرده شود و مسئولان انتخاب شده خیانت در امانت نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی شرکت در انتخابات را تکلیف و وظیفه شرعی و انقلابی دانست و افزود: انتخاب اصلح بر حکم عقل و شرع باید صورت گیرد.

,

 

,

رئیس بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی با بیان اینکه معیار و ملاک اصلی انتخاب داشتن، روحیه انقلابی است، گفت: تشکل‌های مورد تأیید انقلابیون، برای افراد نوعی اطمینان بخشی ایجاد خواهد کرد.

,

 

,

وی تصریح کرد: افرادی که هیچ رویکرد و خصوصیتی نسبت به انقلاب و ارزش‌های اسلامی ندارند، نمی‌توانند مسئولیتی در این نظام داشته باشند.

,

 

,

حجت الاسلام شریعت تبار به برخی ویژگی‌های «معتمدین انقلاب» از جمله تفکر، اندیشه و اقدام انقلابی در راه خدا، داشتن دغدغه فرهنگی ، احساس مسئولیت به نظام و در پی منافع حزبی نبودن اشاره کرد و خاطرنشان کرد: نیروهایی که در مصادر تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی هستند چنانچه دارای تفکر انقلابی باشند اقداماتشان به نفع مردم و کشور خواهد بود و قطعا بدون این روحیه نمی‌تواند مصالح کشور را درک کنند و در مسیر صحیح گام بردارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه