اخبار داغ

فرماندار تویسرکان خبرداد:

برگزاری انتخابات در 125 شعبه اخذ رأی در تویسرکان

برگزاری انتخابات در  125 شعبه اخذ رأی در تویسرکان
فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه در شهرستان تویسرکان انتخابات در 125 شعبه اخذ رأی برگزار می شود، گفت: از این تعداد 38 شعبه در شهر تویسرکان در حوزه شورای شهر تمام الکترونیک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ «حبیب مومیوند» در جمع اعضاء شعب اخذ رأی گفت: انتخابات مظهر اراده مردم است و ماباید ازاین حق الناس با تمام توان صیانت وپاسداری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور؛,

وی با بیان اینکه ما به عنوان مجریان انتخابات و دستگاه های اجرایی که باید انتخابات را برگزار کنیم باید از افراد توانمند و افرادی که تجربه دارند استفاده کنیم، اظهار کرد: هر گاه مردم در عرصه های مختلف حضور پیدا کردند، مشکلات هم حل شده است.

,

فرماندار تویسرکان افزود: مهمترین موضوع برای همه با توجه به آن که مقام معظم رهبری تأکید دارند، حضور حداکثری مردم برای خلق حماسه و درصد مشارکت بالا است.

,

مومیوند بااشاره به اینکه در شهرستان تویسرکان انتخابات در 125 شعبه اخذ رای برگزار می شود، تصریح کرد: از این تعداد 38 شعبه در شهر تویسرکان در حوزه شورای شهر تمام الکترونیک است.

,

وی عنوان کرد: در شهر سرکان و فرسفج نیز انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به صورت نیمه الکترونیک است و از 25 شعبه اخذ رأی انتخابات در 23 شعبه به صورت الکترونیک و در دو شعبه به صورت دستی است یعنی نوشتن برگه رای و شمارش آرا خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه