اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

حذف اسلامی از شعار «ایران برای همه» کار یک نفوذی است

حذف اسلامی از شعار «ایران برای همه» کار یک نفوذی است
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه کسی که مشارکت در انتخابات و یا انتخاب فرد اصلح تعللی داشته، باید فردای قیامت پاسخگو باشد، گفت: برخی نااهلان در دولت هم نفوذ می‌کنند تا ریشه نظام و انقلاب را بخشکانند و باید مرقب بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای سیدجمال؛ مصطفی رستمی در نشست بصیرتی بسیجیان و گردان‌های بیت المقدس اسدآباد با اشاره به وقایع تاریخ اسلام از جمله غدیرخم، عاشورا و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این انقلاب اسلامی که به فرمان امام و پشتیبانی ملت سرانجام گرفت، انقلاب مظلومان و ستمدیدگان جهان اسلام است و تنها متعلق به ایران نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با اشاره به سخنان سیدحسن نصرالله در خصوص پیروی از ولایت فقیه و ارمانهای بلند انقلاب، گفت: چرا برخی در دفاع از این انقلاب سکوت اختیار کرده و منتظرند که رهبر انقلاب سخن بگشایند و موضع بگیرند؛ این در حالی است که یک انقلابی باید خود موضعش مشخص باشد و به گونه ای این موضوع را اعلام کند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتند، گفت: گاهی این نااهلان در مجلس شورای اسلامی، گاهی در خبرگان و گاهی در دولت نفوذ می‌کنند و البته هر پنجره ای باشد در آنجا نفوذ می‌کنند و این امر می‌طلبد که در صحنه انتخابات باشکوه و اقتدار حضور داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه کسی که در مشارکت در انتخابات و یا انتخاب فرد اصلح تعللی داشته باشد باید فردای قیامت پاسخگو باشد، افزود: آیت حائری در سخنانی می‌گویند که هر کسی در این انقلاب نباشد و به فرد انقلابی رأی ندهد، گویی بر امام زمان(عج) شمشیر کشیده است.

,

رستمی به دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در این دوران ما در 37 کشور اسیر داشتیم و این نشان می‌دهد که دشمنان انلاب کم نیستند.

,

وی عدم شرکت در انتخابات و عدم انتخاب فرد اصلح را یک خیانت به کشور دانست و گفت: برخی در مناظره از افراد نجومی بگیر به عنوان ذخیره نظام یاد کردند و این نشان میدهد که باید هوشیارانه در انتخاب خود اقدام کنیم.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به سند 2030 اشاره ای کرد و گفت: این سند در نهایت گستاخی به امضاء رسید و در این سند ایران مجبور به سبک آموزش غیراسلامی خواهد شد؛ همچنین آموزش مسائل جنسی در دوران ابتدایی تأکید شده و بر طبق آن باید سقط جنین آزاد شود و این نشان می‌دهد که دشمنان از طریق ضربه به انقلاب خواهند زد.

,

وی با اشاره به شعار تبلیغاتی یکی از کاندیداها، گفت: در این شعار که با عنوان «ایران برای همه و همه برای ایران» آمده، کلمه اسلامی بودن از ایران حذف شده و این نشان می‌دهد که دشمن در این امر نفوذ دارد.

,

رستمی در پایان سخنانش سکوت هر ایرانی را خیانت به نظام دانست و گفت: با غیرت دینی و انقلابی خود در این انتخابات نشان خواهیم داد که دشمن نمی‌تواند در ما نفوذ پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه