اخبار داغ

حمایت نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی از حجت الاسلام رئیسی

حمایت نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی از حجت الاسلام رئیسی
نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از حجت الاسلام رئیسی اعلام کردند و ایشان را اصلح خواندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای دانشجو؛ حمیدرضا حاجی بابایی نماینده ی همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدا گفت: اینکه ما از سال گذشته حرکتی در کشور شکل گرفت و این حرکت این بود که وضع موجود در شان جمهوری اسلامی نیست ، لذا نیرو های کنار هم جمع شدند تا به این وضع خاتمه دهند. لذا اتحاد مهم تر از ریاست جمهوری است که به حمد الله شاهد آن هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای دانشجو,
, ,

این خرید رای نیست؟

, این خرید رای نیست؟,

وی گفت: وقتی ما برنامه ی ششم را می نوشتیم در آن پیش بینی کردیم که رهبر نظام دنبال این است که وضع محرومان بهتر شود ، لذا تصمیم به افزایش حقوق و امکانات برای قشر ضعیف را گرفتیم؛ اما دولت این موضوع را قبول نکرد و گفت مجلس چیزی را تصویب می کند که ما نمی توانیم اجرا کنیم، حالا که دولت نمی تواند برنامه ی ششم را اجرا کند چه طور می شود شب انتخابات این پول را مستقیم به مردم می دهد،  این خرید رای نیست؟

,

 

,

حاجی بابایی گفت: چه کسی می گوید در کشور پول نیست؟ دولت در چهار سال اخیر 800هزار ملیارد درامد داشته ، پس چه طور می شود که هیچ کاری انجام نمی شود در صورتی که این رقم در سال 91 ، 100هزار ملیارد بوده. با این وضع جیب مردم پر نمی شود ، فقط جیب عده ای پر می شود. هر قدرتی در کشور نسبت به این آمار شک دارد بیاید و اعلام کند!

,

 

,

ادامه ی دولت فعلی یعنی بیکاری و گرانی

, ادامه ی دولت فعلی یعنی بیکاری و گرانی, ادامه ی دولت فعلی یعنی بیکاری و گرانی,

وی افزود: آقای رئیس جمهور میگویند ما سال گذشته 650هزار شغل ایجاد کردم، شما میدانید نرخ بیکاری از9 درصد به 12/6درصدر رسیده. یعنی یک ملیون و 200 هزار نفر بیکار سالانه به افراد بیکار اضافه می شود . گفتند که نمی شود یک ملیون شغل ایجاد کرد ، طبق برنامه ی ششم اگر دولت نتواند سالی1/5 ملیون شغل ایجاد کند آمار بی کار ها روز به روز افزوده می شود درصورتی که دولت می گوید نمی شود.

,

 

,

نماینده همدان گفت: برادران عزیز و خواهران همدانی ؛ ما تعصبی نمیگوییم به آقای رئیسی رای دهید ، اگر این دولت خوب کار می کرد بنده از آقای روحانی حمایت میکردم، اما اینطور نیست. اگر این دولت 4 سال دیگر ادامه پیدا کند هم گرانی بیشتر می شود هم بیکاری. من امروز در جمع شما میگویم ما در مجلس برنامه ی ششم نوشته ایم اگر دولت جهادی کار نکند نمی تواند آن را اجرا کند .

,

 

,

مدیر اشرافی نمیخواهیم

, مدیر اشرافی نمیخواهیم, مدیر اشرافی نمیخواهیم,

حمیدرضا حاجی بابایی افزود: ما دولتی می خواهیم که رئیس جمهور ، وزیر و استاندار و مدیرانش  کار دوم نداشته باشد ، این بزرگترین خیانت به جمهوری اسلامی ست که مدیرش دو شغله باشد، ما مدیر اشرافی نمیخواهیم ، شما طرفداران آقای رئیسی و روحانی دست به دست هم بدهید و هرکس که اشرافی بود را کنار بزنید ، این نجومی بگیر اگر اصلاح طلب بود کنارش بزنید ، اصولگرا هم بود کنارش بزنید.

,

 

,

وی افزود: من 6 سال قبل در یونسکو حضور داشتم و در آنجا گفتم که در قرآن ما تبعیضی بین زن و مرد وجود ندارد ، جزئیات را رها کنید به کلیات بپردازید ، سند 2030 می گوید حق ندارید در مدرسه قرآن آموزش بدهید ، حق ندارید دانش آموز را راهیان نور ببرید ، حق ندارید او را به نماز جمعه ببرید و غیره.

,

 

,

حاجی بابایی گفت: شما مردم باید در کنار هم قرار بگیرید ، نباید اختلاف وجود داشته باشد ، همه باید باهم در یک مسیر حرکت کنیم ، ریاست جمهوری می تواند نظام را حفظ کند ، امام راحل ما فرمود که حفظ نظام اوجب واجبات است ، لذا با تمام توان وارد میدان شوید ، اگر دلتان می سوزد با تمام قوا وارد میدان شوید ، حتی یک دقیقه هم نباید از دست برود ، از این مکان که خارج می شوید همه را فراخوان کنید و با همه دست برادری بدهید و از آنها بخواهید که به کمک هم کشور را نجات دهیم ، این دولت امتحان خودش را پس داد و موفق نشد.

,

 

,

, ,

اقتصاد مقاومتی عملی نخواهد شد مگر با ریشه کن کردن مفاسد اقتصادی

, اقتصاد مقاومتی عملی نخواهد شد مگر با ریشه کن کردن مفاسد اقتصادی, اقتصاد مقاومتی عملی نخواهد شد مگر با ریشه کن کردن مفاسد اقتصادی,

امیر خجسته نماینده ی همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ  کشوری نمی تواند به ما حمله کند. آنهایی که می گویند ما سایه ی جنگ را برداشتیم گوش کنند ، سایه ی جنگ را مردم و شهدا و رهبری برداشتند.

,

وی افزود : در اردوگاه انقلاب وحدت و همدلی ایجاد شده و این موضوع قابل تقدیر است . ببرادر عزیزمان آقای قالیباف ایثار کردند و و به نفع آقای رئیسی کنار رفتند این یک حرکت انقلابی بود.

,

خجسته گفت: آنچه که در کشور مهم است معیشت مردم ، اشتغال زایی ، ازدواج جوانان، تولید و کلام مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی است. رهبر انقلاب این همه تاکید میکنند چرا ما تاثیری نمی بینیم ما در جنگ غیر ممکن را ممکن کردیم حالا در اقتصاد مقاومتی نمی دانیم؟ ما میدانیم ؛ شما نمی دانید.

,

وی ادامه داد: امروز اقتصاد مقاومتی عملی نخواهد شد مگر با ریشه کن کردن مفاسد اقتصادی ، زمانی که مبارزه نکنیم و سران مفاسد اقتصادی را محاکمه نکنیم نمیتوانیم عدالت را برقرار کنیم ، حجت الاسلام رئیسی کسی است که ریشه ی مفاسد اقتصادی را می شناسد و می تواند آنها را ریشه کن کند.

,

خجسته گفت: سند 2030 محکوم است چون ما مطلع نیستیم ، همانند سایر موارد که به ما نگفته اند .

,

 

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه