اخبار داغ

در اجتماع بزرگ همدانی‌ها در حمایت از سید ابراهیم رئیسی مطرح شد؛

خجسته: رئیسی ریشه مفاسد اقتصادی را می خشکاند/ حاج بابایی: افزایش مستمری کمیته امداد و بهزیستی خرید رأی بود

خجسته: رئیسی ریشه مفاسد اقتصادی را می خشکاند/ حاج بابایی: افزایش مستمری کمیته امداد و بهزیستی خرید رأی بود
همایش بزرگ مردم همدان با عنوان تغییر به نفع مردم در حمایت از حجت الاسلام رئیسی عصر دیروز در حسینه امام استان همدان برگزار شد و حامیان این کاندیدا با حضوری پرشور گرد هم آمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع؛ این مراسم با آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید و با سخنرانی دو تن از نمایندگان استان همدان  حمید رضا حاج بابایی و امیرخجسته ادامه پیدا کرد، حامیان حجت الاسلام والمسلمین قبل از آغاز سخنرانی نمایندگان مجلس با در دست گرفتن پلاکاردهایی انتقادی و سر دادن شعارهایی نارضایتی خود را از عملکرد 4 ساله دولت فعلی اعلام داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این همایش بیان داشت: ما در سطح بین الملل یکی از 5 قدرت جهانی هستیم در منطقه بدون ایران هیچ حرکتی به وقوع نمی پیوند و ما در منطقه، سرنوشت را مشخص میکنیم.

,

 

,

امیر خجسته افزود: در رأس جمهوری اسلامی افرادی  همانند سردار سلیمانی منطقه را مدیریت میکند، استکبار جهانی از ولایت و سردار سلیمانی ها وحشت دارد ما یک کشور ابرقدرت هستیم.

,

 

,

وی اظهار داشت: دشمن در منطقه نمیتواند نفوذ کند میخواهد از طریق توطئه داخلی در کشور ما نفوذ کند.

,

 

,

خجسته تصریح کرد: ما میبینیم در رسانه شرقی و غربی کاندیدای ما حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را هدف قرار دادند و دائما تخریب میکند، این یکی از اهداف شوم استکبار است.

,

 

,

وی با اشاره به این که جمهوری اسلامی ابرقدرت است خاطرنشان کرد:جمهوری اسلامی هر جای دنیا را بخواهد میتواند با موشک های خود بزند، آنها که میگویند سایه جنگ را ما برداشته ایم دروغ است، سایه جنگ را ولایت مطلقه فقیه و شهدا برداشتند.

,

 

,

وی تأکید کرد: ما نگران جنگ نیستیم، نگران جنگ آنهای هستند که در جنگ نبودند، حالا اسم جنگ می آورند و نگران جنگ هستند.

,

 

,

خجسته با اشاره به وحدتی که اردوگاها انقلاب ایجاد شده افزود: این وحدت یک برکت است و یک نوید است، سردار قالیباف ایثار کرد و مصداق آن را نشان داد بخاطر نظام خود را فدا کرد و همراه آقای رئیسی شد و در روز جمعه همه انقلابی ها پشت سر حجت الاسلام  رئیسی برای این کشور تعیین و تکلیف خواهیم کرد.

,

 

,

وی با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال و معیشت در کشور اظهار داشت: آنچه که مهم است تولید است، چرا چندین سال رهبر اقتصاد مقاومتی را مطرح میکند اما در کشور اثری نمی بینیم چرا نگاه ما باید به بیرون باشد، آقا فرمودند نگاه ما باید به درون باشد ما کشور قدرتمندی هستیم که در جنگ غیر ممکن ها را ممکن کردند.

,

 

,

این نماینده مجلس بیان داشت: امروز این تجمع نمایانگر وحدتی است که در سطح کشور وجود دارد هر کسی هر کدورتی داشت باید با وحدت و همدلی کنار گذاشته شود.

,

 

,

وی تأکید داشت: فرزندان ولایت امروز اقتصاد مقاومتی مگر با ریشه کنی فساد مالی و اقتصادی عملی نخواهد شد.

,

 

,

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث مفاسد اقتصادی یک اصل است، زمانی که مبارزه نکنیم و سران مفاسد اقتصادی را تعیین و تکلیف نکنیم، اقتصاد مقاومتی عملی نخواهد شد، در بانک سرمایه، صندوق ذخیره فرهنگیان و بنیاد شهید هزاران میلیارد اختلاس شده استدر بانک دی وقتی به عنوان رئیس تحقیق و تفحص رفتم دیدیم که  8هزار و 500میلیارد اختلاس شده است. اینها را چه کسی میخواهد پاسخگو باشد.

,

 

,

رئیسی جنس مفاسد اقتصادی را میشناسد

,

 

,

وی اظهار داشت: حضرت آیت الله رئیسی فردی است که جنس مفاسد اقتصادی را میشناسد و یکی از کسانی است که دقیقا ریشه مفاسد اقتصادی را می خشکاند.

,

این نماینده مجلس عنوان کرد: دولت کارآمد یعنی مفاسد اقتصادی را از بین ببرد و اقتصاد مقاومتی را عملی بکند ما امیدواریم با انتخاب دقیقمان روز جمعه حق مردم و ولایت را ادا کنیم.

,

 

,

 در ادامه مراسم حمیدرضا حمیدرضا حاج بابایی عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به شکل گیری این جبهه بیان داشت: از سال گذشته حرکتی در کشور شکل گرفت که وضع موجود در شان جمهوری اسلامی نیست.

,

وی افزود: نیروهای انقلاب در سراسر کشور به دنبال اجماع بودند حرف اول کنار هم قرار گرفتن نیروهای انقلاب و در وهله بعدی انتخاب ریاست جمهوری است.

,


این نماینده مجلس ادامه داد: دیروز جلسه ای بود و تصمیم گرفته شد آقای میرسلیم کنار برود که امروز این اتفاق افتاد پس حرف اول این است تا امروز برای وحدت نیروهای انقلاب موفق شدیم و اولین سنگر ها را حفظ کردیم.

,
,


رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس تصریح کرد: شما می دانید از سال گذشته کشور دچار مشکل بود تا در نتیجه بعد از تشکیل مجلس به اینجا رسیدیم، رهبر فرمودند کشور نیاز به برنامه دارد که باید دولت بنویسد و دولت این کار را نکرد و مجلس برنامه ششم را نوشت.

,
,


وی عنوان داشت: این برنامه ششم توسعه برنامه مردم است، اگر اجرا شود مشکل کشور حل میشود.

,
,

 

,

وی ادامه داد: در برنامه ششم پیش بینی کردیم که رهبر نظام به دنبال آن است که در کشور وضعیت محرومین تعیین و تکلیف شود.

,

 

,

حاج بابایی تصمیماتی که مجلس اتخاذ کرد را اینگونه برشمرد: حقوق افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را سه برابر کنیم دوم حقوق بازنشستگان و کارمندان را همسان سازی کنیم سوم برای ایثارگران و خانواده های شهدا قانون کامل نوشتیم اما دولت اینها را قبول نکرد و نامه نوشتند به رهبر که مجلس و کمیسیون چیزهایی را تصویب میکند که ما قدرت اجرای آن را نداریم و 600 هزار میلیار به ما بار مالی تحمیل میکند و قهر کردند و رفتند.

,

 

,

افزایش مستمری کمیته امداد و بهزیستی خرید رأی بود

,

 

,

وی تأکید کرد: این مصوبه مجلس شورای اسلامی در صورتی که شما برنامه ششم را قبول ندارید چطور در فروردین یک باره حقوق کمیته امداد و بهزیستی را سه برابر کردید به کمیته امداد هم ندادید مستقیم به مردم دادید این خرید رأی نیست.

,

 

,

وی افزود: دولت در سال گذشته 800هزار میلیارد درآمد داشته است در صورتی که  دولت قبل فقط 100 هزار میلیار درآمد داشت.

,

 

,

این نماینده مجلس در پایان افزود: چطور با این 800 هزار میلیار در کشور هیچ حرکت عمرانی صورت نگرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه