اخبار داغ

حجت الاسلام والمسلمین اندرزگو:

انبوه حضور مردم پشت صندوق های رای سد محکمی در برابر فتنه دشمنان است

انبوه حضور مردم پشت صندوق های رای سد محکمی در برابر فتنه دشمنان است
فرزند شهید اندرزگو گفت: دشمنان با چشم خود انبوهی از حضور مردم را پشت صندوق های رأی می بینند که سد محکمی در مقابل فتنه دشمنان هستند و می تواند برای سال ها کشور را در مقابل هر فتنه و جنگی بیمه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمود اندرزگو در گفتگو با ناب نیوز با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران در همه انتخابات شرکت کرده اند، گفت: حضور پرشور ملت ایران در صحنه انتخابات، مشتی بر دهان دشمنان انقلاب و اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

 فرزند شهید سید علی اندرزگو اظهار داشت: در این مقطع کنونی که اطراف ما آتش جنگ، فتنه و هشدار است، حضور مردم پشتوانه ای برای این نظام به حساب می آید و کشور را در مقابل هر فتنه ای بیمه می کند.

,

وی افزود: دشمنان با چشم خود انبوهی از حضور مردم را پشت صندوق های رأی می بینند که سد محکمی در مقابل فتنه دشمنان هستند و می تواند برای سال ها کشور را در مقابل هر فتنه و جنگی بیمه کند همانطور که رهبر  انقلاب فرمودند حضور مردم سایه جنگ را از سر کشور برداشت.

,

حجت الاسلام والمسلمین اندرزگو با تاکید بر اینکه مردم در روز انتخابات بار دیگر حمایت خود را از انقلاب و کشور اعلام می کنند، عنوان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری، از شورای نگهبان تایید صلاحیت گرفته اند و برنامه های خود را مطرح کرده اند و این وظیفه مردم است که با گوش دادن به این برنامه ها، با هر سلیقه ای پای صندوق های رأی آمده و فرد محبوب را انتخاب کنند.

,

وی با انتقاد از اینکه امروزه در بین مردم جبهه بندی هایی ایجاد شده که این مطلوب نیست، تصریح کرد: وقتی چند نفر کاندیدای ریاست جمهوری می شوند، از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده اند لذا مردم باید به برنامه های این افراد که در رادیو و تلویزیون مطرح شد، نگاه کرده و به کارکرد آنها رأی دهند.

,

فرزند شهید اندرزگو ابراز کرد: مردم با سلیقه خود به هرکاندیدی که می پسندند رأی می دهند و در نهایت فردی انتخاب می شود که رأی حداکثری را کسب کند؛ هرکسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، همه مردم باید از او حمایت کنند تا مشکلات کشور حل شود.

,

وی خاطرنشان کرد: پس از انتخابات باید کینه ها و دشمنی ها را کنار گذاشت و رئیس جمهور منتخب را حمایت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه