اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی؛

امنیت امروز کشور ناشی از حضور پر شور مردم در صحنه های مختلف است/ملت ایران به خوبی فرق بین شعار و شعور را می فهمند

امنیت امروز کشور ناشی از حضور پر شور مردم در صحنه های مختلف است/ملت ایران به خوبی فرق بین شعار و شعور را می فهمند
جعفر قناد باشی گفت: حضور پر شور مردم رد صحنه های مختلف سبب شده است که کشور ما در برابر بسیاری از ناملایماتی که دیگر کشورها با آن درگیر هستند مصون بماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قناد باشی در گفت و گو با " بوتیا نیوز " اظهار کرد: مردم ما به این سطح از آگاهی رسیدند که اهمیت شرکت در انتخابات و نقش آن در زندگی خود و اعتلای کشورشان را می دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,

امنیت امروز کشور ناشی از حضور پر شور مردم در صحنه های مختلف است

, امنیت امروز کشور ناشی از حضور پر شور مردم در صحنه های مختلف است, امنیت امروز کشور ناشی از حضور پر شور مردم در صحنه های مختلف است,

کارشناس مسائل سیاسی افزود: این آگاهی مردم ناشی از تجارب بسیار و هوشمندی خاصی است که ایرانی ها دارند و همین سبب شده است که کشور ما در برابر بسیاری از ناملایماتی که دیگر کشورها با آن درگیر هستند مصون بماند.

,

قناد باشی تصریح کرد: انتخابات یعنی مشارکت مردم در انتخاب فردی که در دراس قوه مجریه قرار می می گیرد و به مدت 4 سال برای مردم و به نمایندگی از آن ها تصمیمات مربوط به اجرای قوانین و مقررات را اتخاذ می کند.

,

وی خاطر نشان کرد: تصمیمات رئیس جمهور بسته به دیدگاه و خطی و مشیی که دنبال می کند و توانمندی فکری و کارآمدی ذهنی او متفاوت خواهد بود.

,

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه گفت: ما در کشور قوانین بسیار خوب و برنامه های شش ساله و 20 ساله را داریم که نیازمند رئیس جمهوری است که با مدیریت خود این قوانین را اجرا کند .

,

مشکلات امروز برخی از کشورها ناشی از انتخاب نادرست مردم آن هاست

, مشکلات امروز برخی از کشورها ناشی از انتخاب نادرست مردم آن هاست, مشکلات امروز برخی از کشورها ناشی از انتخاب نادرست مردم آن هاست,

قناد باشی عنوان کرد: اینکه برخی از کشورها امروز دچار مشکل هستند ناشی از عدم مدیریت و عدم کارآمدی و انتخاب نادرستی است که در خصوص انتخاب رئیس جمهور داشته اند.

,

وی ادامه داد: مردم ما در اتخاذ تصمیم بسیار هوشمند عمل می کنند و با توجه به گزینه های متعددی پیش روی ان ها، مناظره هایی که صورت گرفت و شناختی که از قبل و اکنون از کاندیدها پیدا کردند به راحتی می توانند تشخیص دهند که چه کسی در صدد حل مشکلات مردم است.

,

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: مردم کسی را انتخاب کنند که همسو با راه امام و مقام معظم رهبری باشد و در نظر بگیرند که چه اندازه سعی می کنند مشکلات بیکاری و رکود را حل کند.

,

قناد باشی در پایان خاطر نشان کرد: مسلما مردم ما به خوبی فرق بین شعار و شعور را می فهمند و با انتخابی آگاهانه می توانند کسی را انتخاب کنند که به عمل نزدیک تر است و شعارها و وعده او تحقق پیدا کند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه